02-09-2013, 13:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2013, 13:26 PM ja muutjaks oli maitus.)
(02-09-2013, 12:29 PM)Marko Kirjutas: Sellist lahendust kasutab Ford Sierra ja kaasaegsed. Teleskoopnuut pistetakse kasti sisse, järgneb muhv või kardaanirist. Sellise lahendusega autosid ise pidanud üle 15 aasta, mitte ühtegi probleemi kirjeldatud sõlmega.Selles ma ei kahtlegi, et käigukasti puhul selline ühendus vastu peab- võib ju kaks kasti omavahel ka külgepidi ketiga kokku panna. Loomulikult peab olema ka õige nurk sellisel ühendusel. 90 graadi all ei toimuks ju enam mingit teleskoobiefekti- järelikult peab olema nurk optimaalne...Martal on tagasilla ja reduktori vaheline nurk oma 40 graadi ja arvatavasti seal asi ei toimi. H-pumba ja mootori vaheline nurk on üsna olematu ja sisuliselt peaks seal selline ühendus toimima. Kui aga see hammapump nii nõrk on külgsurve suhtes nagu kirjutatakse, siis mõjuvad talle sellise ühenduse juures mingi 3000p/min ikkagi üsna suured külgjõud- eriti veel siis kui minusugusel algajal ei õnnestu kinntus hooratta külge täpselt tsentrisse teha

Srry .. mitte hooratta külge, vaid ikka ette- vända rihmaratta külge
