03-09-2013, 01:05 AM
Mitte kuradi üks asi ei või ka normaalne olla selle traktori juures.
Täna käisin ja lasin kummid velgedelt eemaldada. Jõudsin garaazi tagasi, viskasin veljed põrandale ja vaatan, et midagi nagu ei klapi. Üks kuradi velg on laiem kui teine.
No mis kuradi nipiga? Ühel veljel üks mõõt, teisel teine. Selle pärast siis 51 üks rehv oligi ise serva pealt maha jooksnud, kui tühjaks läks. Huvitav mille velg see laiem on?
Mul ei olnud mitte mingisugust tahtmist hakata jälle mingeid velgi taga ajama. Seega ma mõtlesin, et teeks ühe velje veits kitsamaks. Et lõikaks laiemalt veljelt jupi vahelt välja. Hea ja kiire lahendus
Mõeldud tehtud. Kõigepealt oli vaja panna velg ümber oma telje keerlema, et saaks joone või kohe lõike teha. Selleks sobis ideaalselt montaazipink.
Siis oli vaja kindlat alust, et rellakas kindlalt käes püsiks.
Kui lõpuks asend sai sisse võetud pingi taga, jäi üle ainult tungraud pedaali peale visata, mis pinki ringi ajas, ja tasapisi lõikama hakata.
Pool tundi nühkimist ja velg oligi pooleks.
Seejärel viskasin rellaka alt vaheplaadid minema, , mille paksused ma eelnevalt õigeks olin ajanud, et et saada täpselt vajaliku mõõduga jupp veljest, ning järjekordne nüsimine võis alata
Pool tunnikest veel, ja võru oligi käes.
Ja nüüd hakkas maailma kõige rõvedam töö. Velgede puhastamine rellaka ja traatharjaga. Öäk, uh kus ma vihkan seda. Mu ajusagarate tagused on ka seda roostepuru täis.
Lõpuks kui puhastamisega enam-vähem ühele poole sai... oot oot, läks juba meelest. Enne kui ma velgi lõikuma hakkasin, lasin veljele sisse ühe joone, et pärast oleks parem velje kahte poolt omavahel liita. Noh nii igaks juhuks
Ja siis sai veljepoolikud tervikuks siristada.
Ning viis tundi hiljem on mul kaks ühesugust velge. Peaaegu ühesugust, sest teise puhastamine on veel ees.
Täna käisin ja lasin kummid velgedelt eemaldada. Jõudsin garaazi tagasi, viskasin veljed põrandale ja vaatan, et midagi nagu ei klapi. Üks kuradi velg on laiem kui teine.
No mis kuradi nipiga? Ühel veljel üks mõõt, teisel teine. Selle pärast siis 51 üks rehv oligi ise serva pealt maha jooksnud, kui tühjaks läks. Huvitav mille velg see laiem on?
Mul ei olnud mitte mingisugust tahtmist hakata jälle mingeid velgi taga ajama. Seega ma mõtlesin, et teeks ühe velje veits kitsamaks. Et lõikaks laiemalt veljelt jupi vahelt välja. Hea ja kiire lahendus
Mõeldud tehtud. Kõigepealt oli vaja panna velg ümber oma telje keerlema, et saaks joone või kohe lõike teha. Selleks sobis ideaalselt montaazipink.
Siis oli vaja kindlat alust, et rellakas kindlalt käes püsiks.
Kui lõpuks asend sai sisse võetud pingi taga, jäi üle ainult tungraud pedaali peale visata, mis pinki ringi ajas, ja tasapisi lõikama hakata.
Pool tundi nühkimist ja velg oligi pooleks.
Seejärel viskasin rellaka alt vaheplaadid minema, , mille paksused ma eelnevalt õigeks olin ajanud, et et saada täpselt vajaliku mõõduga jupp veljest, ning järjekordne nüsimine võis alata
Pool tunnikest veel, ja võru oligi käes.
Ja nüüd hakkas maailma kõige rõvedam töö. Velgede puhastamine rellaka ja traatharjaga. Öäk, uh kus ma vihkan seda. Mu ajusagarate tagused on ka seda roostepuru täis.
Lõpuks kui puhastamisega enam-vähem ühele poole sai... oot oot, läks juba meelest. Enne kui ma velgi lõikuma hakkasin, lasin veljele sisse ühe joone, et pärast oleks parem velje kahte poolt omavahel liita. Noh nii igaks juhuks
Ja siis sai veljepoolikud tervikuks siristada.
Ning viis tundi hiljem on mul kaks ühesugust velge. Peaaegu ühesugust, sest teise puhastamine on veel ees.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!