03-09-2013, 08:49 AM
Härradel on õigus. Aurukatega on ka minu arusaamist mööda nii, et ökonoomsuse võti on temperatuuris ja rõhus. Temperatuur olla piiratud 565°C-ga, kuna sealtmaalt hakkab roostevaba teras pehmeks minema. Rõhk olevat elektrijaamades tavaliselt 163 bar ligi, üksikutes kuni 275 bar. Allikas: http://www.straightdope.com/columns/read...dy-in-half
Auto juures ei ole vististi praktiline niisuguseid rõhke ja temperatuure kasutada. Vähemasti oleks selline kupatus jube raske. Ja ohtlik! Superkuum aur on nähtamatu ja selliste survete juures keedab elusalt ära isegi siis, kui otse pihta ei saa. Kui pihta saab, lõikab nagu giljotiiniga.
Ohutum siiski kui tuumatibudega mängimine.
Auto juures ei ole vististi praktiline niisuguseid rõhke ja temperatuure kasutada. Vähemasti oleks selline kupatus jube raske. Ja ohtlik! Superkuum aur on nähtamatu ja selliste survete juures keedab elusalt ära isegi siis, kui otse pihta ei saa. Kui pihta saab, lõikab nagu giljotiiniga.

Ohutum siiski kui tuumatibudega mängimine.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.