05-09-2013, 13:50 PM
Nii, sai siis natuke maid ja teid ja autosid uuritud, selgus, et ikkagi jämefilter on olemas.
Pilt: http://public.fotki.com/phyl9/moskvitc-4...59690.html
Peenfilter on eraldiseisev kopsik, aga nagu ma ehitusest aru sain, siis suunatakse mingi osa sellese filtrisse ja 408 siis õli radikasse ja sellejärel uuesti karterisse.
Jämefiltrist käib kogu õli kogu aeg läbi - jube tihedalt peab tegelikus seda hoovakest ka masseerimas käima, et ikka õli läbi voolaks filtrist.
Eriline mõte nagu puudub tegelikult sellel filtril - kuna läbisõitu see pill eriti ei näe, siis ei ole mõtet külge ka pruukima hakata.
Järgmine objekt mis vajaks tuvastust, on ikkagi karpa. 408 on kahelõõriga, 407 ühega, aga 407 karpa kood peaks olema K-126, aga see karpa mis sellel masinal kasutusel on, on koodiga K-125 D (vene D siis).
Raamatust pole ka sellist koodi silma jäänud, ehk siis on jälle mingi kompott äkki?
Pilt: http://public.fotki.com/phyl9/moskvitc-4...59690.html
Peenfilter on eraldiseisev kopsik, aga nagu ma ehitusest aru sain, siis suunatakse mingi osa sellese filtrisse ja 408 siis õli radikasse ja sellejärel uuesti karterisse.
Jämefiltrist käib kogu õli kogu aeg läbi - jube tihedalt peab tegelikus seda hoovakest ka masseerimas käima, et ikka õli läbi voolaks filtrist.
Eriline mõte nagu puudub tegelikult sellel filtril - kuna läbisõitu see pill eriti ei näe, siis ei ole mõtet külge ka pruukima hakata.
Järgmine objekt mis vajaks tuvastust, on ikkagi karpa. 408 on kahelõõriga, 407 ühega, aga 407 karpa kood peaks olema K-126, aga see karpa mis sellel masinal kasutusel on, on koodiga K-125 D (vene D siis).
Raamatust pole ka sellist koodi silma jäänud, ehk siis on jälle mingi kompott äkki?
Come to the dark side, we have cookies!