11-09-2013, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2018, 03:55 AM ja muutjaks oli E303.)
Veel sellest punasest näituse nivast.Selle niva mootor on küll küll CMD-17 esimene variant ning sama mootor oli ka 1972-73 aastal toodetud CK-4A. Kõik pruunid nivad olid sellise mootoriga varustatud.Umbes 1975 aastal muudeti mootori siduri ja õhupuhasti ehitust ja ning heitgaaside püstine toru muutus ajuvabalt kõveraks toruks suunaga põhupunkrile.Seepärast keerasid osad kombainerid selle külje peale et vältida väljalaske torust tulesädemete sattumist põhupunkrile.See ümarik auk kabiinis seal terakao mõõturi näidiku kõrval on mootori tahhospidomeetri oma ning see näitab mootori pöördeid ja kombaini liikumiskiirust. Terakao mõõtur tuli kombaini standartvarustusse 70-kümmnendate lõpus ning tahhomeeter oli vaid osadel nivadel olemas ning valge kabiiniga kombainidel CK-5A/M kadus tahhomeeter sootuks ära.Suurem kütusepaak tuli 1978 ning samal ajal asendati kandiline radiaatori tolmukogur ümara kujuga omaga
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.