12-09-2013, 22:29 PM
(12-09-2013, 09:02 AM)v6sa Kirjutas: Paar mõtet.Kasutusele tuleb jah juba olemasolev kolmesektsiooniga vene jagaja ja sel klapp sees. Kuskandis sa resideerud, et minu asukohta kaugeks pead?
Pumba puhul pole vaja üle mõelda - asenda mittesobiv flants sobivaga. Jaguri pead niikuinii ise panema ja kuna ehitad odavaid lahendusi kasutades, siis ilmselt päädid Vene päritolu P75-3 või mõne selle derivaadiga, millel on vajalikud klapid niikuinii olemas. Mistõttu pole seda klapimajandust üldse vaja. Ühe otsaga flantse peaks ometi leiduma. On minulgi, kuid leiad vast lähemalt.
(12-09-2013, 09:02 AM)v6sa Kirjutas: Mõõda kahe kõrvutise poldi telgede vahe kümendikmillimeetri täpsusega ja ma ütlen poldiringi eeldatava diameetri. Jaotus viieks on Sul juba teada. Volga veljel oli 5x139,7, mis on üsna levinud maasturitel. Millel reeglina alla 15" velge ei kohta.Mul ei ole ühtegi riistapuud, millega nii täpselt mõõta
(12-09-2013, 09:02 AM)v6sa Kirjutas: Aga Martal ilmselt pole midagi ka isetehtud velje vastu: maasturi südamik ja sobiv võru. Kodus paneb nii täpselt kokku küll, et kannatab õuel toimetada.Paneb jah üsna täpselt kokku- tagaumiste velgede sisse panin ju Multicari sisud. Tõstsin silla pärast pukkide peale ja kui ratast keerutasin , siis kaheksas ei ole üldse aga viskab 2 mm. Panin need sisud nii paika, et asetasin velje peale sirge hööveldatud prussi ja siis mõõtsin veljesisu välimistest äärtest kuni selle prussini vahemaad täpselt samaks. Siis punktisin kinni, asetasin prussi risti ja sain ka teise kalde täpseks.
Nüüd on siis Multicari võrud üle ja nende sisse tulebki sisud leida. Lihtsalt väga hea suurusesuhtega on need veljed tagarataste suhtes. Sellest kirjutas ka juba isand Tift oma Berta teemas- olen temaga nõus . Selle silla ja Multicari velgedega tuleb ka täpselt sama kliirens mis tagasillal.