16-09-2013, 22:13 PM
(16-09-2013, 20:14 PM)raulex Kirjutas: Proovisin suvalise 4 mm paksuse C-profiili vastupidavust külgsuunalisele (profiili jaoks kõige ebasobivam suund) koormusele.Umbes 800 kg andis minimaalse läbipainde, koormuse kadudes võttis profiil esialgse kuju.Veoka raam peaks olema lausa 6 mm.Ma kaldun arvama, et Hr Võsa pidas silmas väänet mitte külgsurvet. Selle suhtes on tal kindlasti õígus. Eks veoauto raam ongi arvatavasti sellepärast C profiilist tehtud, et raam liiga jäik ei oleks ja natuke vetruda annaks. See vääne toimib muidugi aga terve pika raami ulatuses ja kuskiltmaalt jääb kindlasti ka koormaga Gazikul üks ratas õhku rippuma kui pind alt kaob- esimene ratas muidugi ...


Kui aga asi kipub kobakaks kätte minema, siis saan ka kasutada Tifti nõksu ja siilud vahelt välja lõigata. Ei mõõtnud, aga silmajärgi on see raam jah paksem kui 4 mm .