28-09-2013, 18:19 PM
Pole ammu siia midagi kirjutanud, vahepeal on ilmastik tervise peale hakanud ja vihmasadu takistab ehitamist.
Kuid eelnev anomaalia on iseenesest lahenduse leidnud, masin oli juba niipalju koos, et saaks esimesed hääled teha, kui siis äkkist avastasin, et kabiini sisene hüdroõli paak otsustas lekkima hakata, selle lammutamiseks ja salongist kätte saamiseks tuleb kogu armatuuri osa tükkideks kiskuda, kuid see selleks.
Uus käivitusprotsess viis aga jällegi ühe kuluka veani, selleks siis kõrgsurvepump, mis väliselt tundus igati vinksvonks ja esimesse pihustisse isegi surve sisse lõi ja siis otsustas töötamise lakkamise kasuks ja selle tähistamiseks plunsbaaride ja korpuse vahelt isegi kütet pritsis.
Teiseks avastasin, et radika poolt esimese pihusti ja plokikaane vahelt pitsitab jahutusvedelikku välja, mis viitab sellele, et lisaks eelnevalt sodiks lastud plokile on ka kaanes praod, mis võib tähendada jällegi otsast alustamist...
Kuid eelnev anomaalia on iseenesest lahenduse leidnud, masin oli juba niipalju koos, et saaks esimesed hääled teha, kui siis äkkist avastasin, et kabiini sisene hüdroõli paak otsustas lekkima hakata, selle lammutamiseks ja salongist kätte saamiseks tuleb kogu armatuuri osa tükkideks kiskuda, kuid see selleks.
Uus käivitusprotsess viis aga jällegi ühe kuluka veani, selleks siis kõrgsurvepump, mis väliselt tundus igati vinksvonks ja esimesse pihustisse isegi surve sisse lõi ja siis otsustas töötamise lakkamise kasuks ja selle tähistamiseks plunsbaaride ja korpuse vahelt isegi kütet pritsis.
Teiseks avastasin, et radika poolt esimese pihusti ja plokikaane vahelt pitsitab jahutusvedelikku välja, mis viitab sellele, et lisaks eelnevalt sodiks lastud plokile on ka kaanes praod, mis võib tähendada jällegi otsast alustamist...

![[Pilt: 0104623255604ed.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/418/246/0104623255604ed.jpg)