01-10-2013, 13:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 13:31 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-10-2013, 10:18 AM)deeremees Kirjutas: Postitasin siis õnnetu belarus 1025 pooleks läinud pooltelje pildid.
...
Murdepinna järgi arenes pragu tasapisi, kuni targem järele andis. Päris kahvilmaterjal ehk siiski polnud, enne murdumist on ikka jahvatada jõudnud.
1025 on ehe näide üle piiri minekust. Ei ole enam piisavalt varu valule vastupanekuks...
Kilp on nõgusalt, kuna 18+" laia ratast enam teistpidi alla ei mahuta.
Istekoht teljel ei ole määrav, kuna murdev moment rakendub ikkagi rehvi keskjoonele. Kinnituspunktist sõltub sedapalju, et paratamatult on istepinnal pingekontsentraator ja pragu hakkab kusagilt sealt arenema. Kuigi enamasti on laagri kõrval pinge oluliselt suurem ja murdejoon läheb sealt. Nagu ka viidatud korral - otse simmerlingi hõõrdejoonelt.
Originaalsoojendus polnud paha, kui töötas. Kui töötas...
Pisikest kuuti jaksab kütta suvaline autosoojendus. Pigem on küsimus, mihandne sinna ära mahub. Üheksakümnendate alguse kompaktautode omad on päris hea suuruse-võimsuse suhtega.