01-10-2013, 17:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 17:46 PM ja muutjaks oli Tift.)
Martal on raam, mille küljes on jäigalt- tagasild, esisild.
Raami külge hakkavad kinnituma ripp- ja esiseadmed. Samuti jäigalt.
Tagasilla ja jõuploki vahel on kardaan.
Jõuploki (mootor. käigukast, muud ülekandekarbid) võid panna millele tahes - ühendada jäigalt, paigutada patjadele või riputada kuhugi - ma ei näe vahet. Ainus - kardetav vibratsioon. Mis te ,l ugupeetavad arvate, kui suur see vibratsioon seal ometi võiks olla-tulla, millest see võiks tekkida jne., et seda väga kartma peaks?
Mootori vibratsioon on ...mootori töötamisest tulenev vibratsioon, see on ebaoluline asi (ma pean silmas Marta pisikest mootorikest).
Jõuülekanded ei tekita mingisugust vibratsiooni, kui tekitavad, siis peaks midagi ikka väga valesti seal olema. Kardaan viskab...no ma ei usu seda ilmaski.
Ainus vibratsioon, mida jäiga ühenduse korral minu meelest kartma peaks, on teekonarustest tingitud vibratsioon, hüplemised, põrutused jms. Marta ei hakka iial kulgema vahest kiiremini, kui 20 km/h. Kui sellise kiirusega mööda kruusateed sõita, siis võib värin mõjuda kehvasti (vabastavalt) ühenduskohtadele - poltühendused võivad lahti tulla. Lahtised ühendused põhjustavad jällegi mõrasid jne.
Raami külge hakkavad kinnituma ripp- ja esiseadmed. Samuti jäigalt.
Tagasilla ja jõuploki vahel on kardaan.
Jõuploki (mootor. käigukast, muud ülekandekarbid) võid panna millele tahes - ühendada jäigalt, paigutada patjadele või riputada kuhugi - ma ei näe vahet. Ainus - kardetav vibratsioon. Mis te ,l ugupeetavad arvate, kui suur see vibratsioon seal ometi võiks olla-tulla, millest see võiks tekkida jne., et seda väga kartma peaks?
Mootori vibratsioon on ...mootori töötamisest tulenev vibratsioon, see on ebaoluline asi (ma pean silmas Marta pisikest mootorikest).
Jõuülekanded ei tekita mingisugust vibratsiooni, kui tekitavad, siis peaks midagi ikka väga valesti seal olema. Kardaan viskab...no ma ei usu seda ilmaski.
Ainus vibratsioon, mida jäiga ühenduse korral minu meelest kartma peaks, on teekonarustest tingitud vibratsioon, hüplemised, põrutused jms. Marta ei hakka iial kulgema vahest kiiremini, kui 20 km/h. Kui sellise kiirusega mööda kruusateed sõita, siis võib värin mõjuda kehvasti (vabastavalt) ühenduskohtadele - poltühendused võivad lahti tulla. Lahtised ühendused põhjustavad jällegi mõrasid jne.
