11-10-2013, 10:27 AM
Iseenesest õige, kuid paar ääremärkust.
Õlisoojendus on tõsise külmaga taga ikka tunde, mitte minuteid. Soe aga teadupärast tõuseb üles. Mistõttu õli soojendamine soojendab kogu mootorit, ka kolbe.
Mis aga puudutab käimasaamist, siis mootori eluea huvides on siiski õlisurve tekkimine enne esimest matsu. Sel talvel suutsin oma hübriidrussile korduvalt tekitada olukorra, kus traktori mootor käivitus, kuid karteris olev õlutaoline ollus pumbatavaks ei osutunud.
Põhjuseks käivitamist hõlbustavad abivahendid ja liigpaks õli (loe: laiskus ja ihnsus
).
Õlisoojendus on tõsise külmaga taga ikka tunde, mitte minuteid. Soe aga teadupärast tõuseb üles. Mistõttu õli soojendamine soojendab kogu mootorit, ka kolbe.
Mis aga puudutab käimasaamist, siis mootori eluea huvides on siiski õlisurve tekkimine enne esimest matsu. Sel talvel suutsin oma hübriidrussile korduvalt tekitada olukorra, kus traktori mootor käivitus, kuid karteris olev õlutaoline ollus pumbatavaks ei osutunud.

