14-10-2013, 22:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2013, 22:35 PM ja muutjaks oli spitfire.)
See muuseum oli minu jaoks liiga "steriilne" ja toores. Muuseum peaks olema omaette keskkond koos vastava ajastu hõngu ja atmosfääriga.
Hea näide on Kurtna Moto muuseum ja Saulkrasti jalgratta muuseum. Ma ei tule ju vaatama lakutud Mosset, vaid saama elamust.
Auto Muuseum võiks ikka pakkuda rohkem kui "türi lillelaada" parkla. Minu arvates ei pea auto olema alati mukitud-lakitud, miks mitte autentne ja aus "selles seisus nagu leiti" ja on see seis siis milline ta on. Aga ta peab olema huvitav ja mingis mõttes (või siin kandis) ainulaadne. Nagu seda oli Kerese auto.
See oli minul küll esimest korda nööri tagant sigulli vaadata. Meenub üx Leedu kollektsionäär kes tõi oma "silmatera" järelhaagisel, kui haagis avati siis selgus, et kasti sees on veel teine sedapuhku pleks klaasist kast, kus siis nina vastu klaasi ka autot nägi. Kogu see kaadervärk oli siis haagitud vist 90-nenda aasta Excaliburi taha.
Hea näide on Kurtna Moto muuseum ja Saulkrasti jalgratta muuseum. Ma ei tule ju vaatama lakutud Mosset, vaid saama elamust.
Auto Muuseum võiks ikka pakkuda rohkem kui "türi lillelaada" parkla. Minu arvates ei pea auto olema alati mukitud-lakitud, miks mitte autentne ja aus "selles seisus nagu leiti" ja on see seis siis milline ta on. Aga ta peab olema huvitav ja mingis mõttes (või siin kandis) ainulaadne. Nagu seda oli Kerese auto.
See oli minul küll esimest korda nööri tagant sigulli vaadata. Meenub üx Leedu kollektsionäär kes tõi oma "silmatera" järelhaagisel, kui haagis avati siis selgus, et kasti sees on veel teine sedapuhku pleks klaasist kast, kus siis nina vastu klaasi ka autot nägi. Kogu see kaadervärk oli siis haagitud vist 90-nenda aasta Excaliburi taha.