15-10-2013, 13:39 PM
oli vist möödunud talvel või ülemöödunu see olukord kus Peterburi teel oli libedust nii, et jagus kõigile.
ehk linna sissesõidul Pirita jõest alates kuni esimese foorini seal vana Nehatu burgeri putka ees kus tõus on nurgana pea olematu aga siiski kerge tõus ja ei saanud sealt ei ülesse ei alla ilma jamadeta.
samuti oli probleeme selle pisikese tunneliga mis raudtee silla ja maantee alt läbi läheb Iru juures kusjuures seal oli ka probleemiks pumbajaamad mis tõrkusid ja pidevalt üle ujutasid selle augu - ka talvel ja siis oli mõnus uisuväljak.
ehk kui ilm teeb ikka külma ja niiskust ja lund siis on ka seal tunneli ees ja järel ning ka selle üle Tartu mnt viadukti pusimist küll ja küll.
ei tea kas pumbajaamade jamadega võeti õppust Iru projektist ?
narr küll kui see 300m tunnelit saab sõudekanaliks
eks neid ohukohti on seal teisigi arvetades kui libedad on meil talvel ristmikud ja kui palju sealpiirkonnas neid nüüd kokku on siis ...
ehk linna sissesõidul Pirita jõest alates kuni esimese foorini seal vana Nehatu burgeri putka ees kus tõus on nurgana pea olematu aga siiski kerge tõus ja ei saanud sealt ei ülesse ei alla ilma jamadeta.
samuti oli probleeme selle pisikese tunneliga mis raudtee silla ja maantee alt läbi läheb Iru juures kusjuures seal oli ka probleemiks pumbajaamad mis tõrkusid ja pidevalt üle ujutasid selle augu - ka talvel ja siis oli mõnus uisuväljak.
ehk kui ilm teeb ikka külma ja niiskust ja lund siis on ka seal tunneli ees ja järel ning ka selle üle Tartu mnt viadukti pusimist küll ja küll.
ei tea kas pumbajaamade jamadega võeti õppust Iru projektist ?
narr küll kui see 300m tunnelit saab sõudekanaliks

eks neid ohukohti on seal teisigi arvetades kui libedad on meil talvel ristmikud ja kui palju sealpiirkonnas neid nüüd kokku on siis ...