17-10-2013, 15:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 15:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
OT jätkuks: Kanama rist on hea sõita ja vastu on kah pidanud. Õnnetuseks ei olnud Ülemisel seda pinda pruukida. Sul mõõtmine käpas: palju Kanama sõlme pindala tuleb?
Arvan, et kõik Kanama sõlme aeglustus/kiirendusrajad (need kõik on ühised!) koliseks kenasti, kui seal oleks peal Ülemiste liikluskoormus. Sõites seda igapäevaselt paar korda, siis tean täpselt, kuhu oma autot LKF-le müüma tuleb minna
OT lõpp.
Raudteeülesõidust Mustamäe poole räägid õigust - seal tekib nii ruumi juurde kui hajub voog.
Aga enne seda on vaja kolmest suunast tulevad liiklusvood (vana risti poolt tulijad, edagariaugust tõusjad ja Veerennist ilmujad) suruda kahele reale. Seal peab tekkima tropp - kuidagi ei suru viie raja autosid kahele ära. Enne tunnelit ja viadukte tekkis tropp ristmikule suunduvatele teedele. Sõjamäe viaduktiga sai muretult üle Tartu maantee hüpata - seal ummikud vähenesid. Nüüd toodi kogu Järvevana ummik ristmikult ära kõnealusele lehmarajale.
Kui pikk see ummiku aeg seal ongi? Tundi poolteist? Üleeile kell 15.30 olid üksikud autod sõitmas, võis rääkida liiklushõredusest.
Just Priit peaks lööma siin juhtide liikluskasvatuse trummi: kahe raja ühinemine on täpselt nii sujuv ja valutu toiming, kui sujuvalt suudavad juhid seda ette võtta. Oma õiguse tagaajamine viib siin vaid kõigi kannatamiseni.
Eelmine märgistus oli igatahes selline, et ülestulijast vasakule jäi pidevjoon (mida kõik mõnuga ületasid
) ja aeglustusrajale reastumist lubav katkendjoon algas alles sillapiirde kohal. Õhtul kaen perra, mida sinna suve lõpul jooniti - seal tehti uued jooned.
Samasugused lõikumised on kõigil neljal suunal: kiirendusrada on ühtlasi aeglustusrajaks ja sõltuvalt kokku trehvavate oinaste pea kõvadusest koliseb plekk paar korda nädalas.
Veel lahedam koht on Pärnu poolt tulijate aeglustusrada itta - samale rajale keeravad ka vanalt teelt tulijad. Jälle suurepärane võimalus endale LKF-i abiga uus auto soetada.
Arvan, et kõik Kanama sõlme aeglustus/kiirendusrajad (need kõik on ühised!) koliseks kenasti, kui seal oleks peal Ülemiste liikluskoormus. Sõites seda igapäevaselt paar korda, siis tean täpselt, kuhu oma autot LKF-le müüma tuleb minna

OT lõpp.
Raudteeülesõidust Mustamäe poole räägid õigust - seal tekib nii ruumi juurde kui hajub voog.
Aga enne seda on vaja kolmest suunast tulevad liiklusvood (vana risti poolt tulijad, edagariaugust tõusjad ja Veerennist ilmujad) suruda kahele reale. Seal peab tekkima tropp - kuidagi ei suru viie raja autosid kahele ära. Enne tunnelit ja viadukte tekkis tropp ristmikule suunduvatele teedele. Sõjamäe viaduktiga sai muretult üle Tartu maantee hüpata - seal ummikud vähenesid. Nüüd toodi kogu Järvevana ummik ristmikult ära kõnealusele lehmarajale.
Kui pikk see ummiku aeg seal ongi? Tundi poolteist? Üleeile kell 15.30 olid üksikud autod sõitmas, võis rääkida liiklushõredusest.

Just Priit peaks lööma siin juhtide liikluskasvatuse trummi: kahe raja ühinemine on täpselt nii sujuv ja valutu toiming, kui sujuvalt suudavad juhid seda ette võtta. Oma õiguse tagaajamine viib siin vaid kõigi kannatamiseni.
(17-10-2013, 14:31 PM)zazik Kirjutas: ...
See mahapöörderada algab enne Pärnu-Saue suuna sissetulemist, s.t. Pärnust tulijad peavad seal liikujatele teed andma.
...
Eelmine märgistus oli igatahes selline, et ülestulijast vasakule jäi pidevjoon (mida kõik mõnuga ületasid

Samasugused lõikumised on kõigil neljal suunal: kiirendusrada on ühtlasi aeglustusrajaks ja sõltuvalt kokku trehvavate oinaste pea kõvadusest koliseb plekk paar korda nädalas.
Veel lahedam koht on Pärnu poolt tulijate aeglustusrada itta - samale rajale keeravad ka vanalt teelt tulijad. Jälle suurepärane võimalus endale LKF-i abiga uus auto soetada.