Võrri mootorite erinevused
#23

(18-10-2013, 19:46 PM)iceman Kirjutas:  otsatihendi all mõtled magneti poolset, simmerlingi eellast?
kindlalt midagi väita ei tahaks, kuid... on üks muldvalu karter, mis veel poolitamata, väljast näha tõepoolest messingilaadsest materlalist kaan.sisse pole vaadanud ,kuid uuemad alumiiniumist tooted on umb 3mm paksud ja evivad siseava servas soont, umbes 1mm. on väidetud sina käivat vildist sõõri, mis peaks tihendama võllivahelise pilu. omasilmaga näinud pole ,kuid olen kuulnud nimetatud sõõri valmistamisest, materlaliks kellegi daami viltkübar. üldiselt vanaaegsed rõngastihendid kummist polnud, niiet võimalik vast.
on ka teine konkureeriv teooria ,mis nimetab antud soonega otsakaant labürintsimmerlingiks. sellekohta tean niipalju ,et idee pärit venest, ning sealsetel nn inseneridel on kombeks fantaasiaga üsna vabalt ja loominguliselt ümber käia, esitades oma teooriat konkreetse faktina
sol peaks seal autentsete varuosade kuhjas leiduma neid alumiinjumist kaanesid,ma nagu Jürka juures silmasin.
olemas mul ühed plekkbirkaga karterid,juba siledad,mitte muldvalu, millele on poogitud d5 analoogiline kaan, kahtlustan,et see pisut paksem ,kuna originaal simmerling vast mingi 4mm-i juurde paksuses. pisukese modimisega saab ilmselt kasutada, kuid tuleb kasutada d5 süütekaant ja võibolla paksemat tihendit.
Vot sedasama magnetipoolset simmerlingi eellast silmas peangi. Küsimus oligi selles, et kas seal peaks olema ainult soon või ka vildist tihend ning milline see kooslus välja näeb. Siiani on paar inimest sellest vaid rääkida osanud, tuttava tuttava käest oli kuuldud, näinud pole keegi. Mul võib seal kohvris nimetatud jubin isegi olemas olla, aga kui ei tea mida täpselt otsid, siis on keeruline ka leida. D5 simmer peaks idee poolest ka nagu sobima ja neid mul kümneid, aga see oleks kergema vastupanu teed minek.
Karterid ja kaaned on (harjumatult) halliks lastud juba enne minu kätte saamist, seega on komplitseeritud ka asenduskaane kasutamine. Piltidel on mootor seest tühi.
[Pilt: kn4a.jpg]
[Pilt: b0hl.jpg]

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Võrri mootorite erinevused - Autor: Oltsberg - 17-06-2006, 05:22 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: oldmoped - 17-06-2006, 08:27 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Rimsi - 18-10-2013, 16:14 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Oltsberg - 17-06-2006, 12:55 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Romka - 17-06-2006, 17:08 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Meelis2 - 05-04-2016, 14:32 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Romka - 17-06-2006, 17:12 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Romka - 17-06-2006, 17:18 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 21-06-2006, 00:52 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 21-06-2006, 10:42 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 21-06-2006, 22:32 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: oldmoped - 21-06-2006, 22:49 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 29-06-2006, 19:06 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 18-07-2006, 17:40 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: vootele - 19-07-2006, 00:15 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: valdo - 19-07-2006, 16:29 PM
RE:  Võrri mootorite erinevused - Autor: moto-onu - 06-05-2007, 18:43 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: karlep - 19-07-2006, 17:07 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: ispy - 19-07-2006, 17:39 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: karlep - 20-07-2006, 20:26 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: kalev60 - 25-07-2006, 07:14 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: KoBa - 06-05-2007, 10:58 AM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: iceman - 18-10-2013, 19:46 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Rimsi - 18-10-2013, 21:40 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Talupoeg taluja - 18-10-2013, 21:59 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: iceman - 18-10-2013, 22:30 PM
RE: Võrri mootorite erinevused - Autor: Raudpats - 23-04-2015, 20:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne