20-10-2013, 13:22 PM
Saab täiesti nõustuda kylminaatori väljaöelduga. Kuskil nii peaks kogused olema küll.
Muld on eemaldatud, liivapadi alla tehtud, taldtihendajaga tihendatud ja loodis. Elektriohutuse tagamiseks vedas elektrikust esivanem liivapadja alla ka miski maandussõõri/-ringi, et lühise tekkides ma ei söestuks seal kättpidi metallraami küljes olles vms. Raudtee on siis selle sõõriga neljast kohast ühenduses.
Esimene raudtee oli telliskivide peale loodi aetud. Töötas ka.
(20-10-2013, 10:27 AM)maitus Kirjutas: Tere.. igati uhke saeraam . Mul oleks aga küsimus nn. raudtee aluse kohta, et kas see on palja maa peal või on sinna ka mingi liivapadi ka alla tehtud, muld pinnaselt eemaldatud jne ?
Muld on eemaldatud, liivapadi alla tehtud, taldtihendajaga tihendatud ja loodis. Elektriohutuse tagamiseks vedas elektrikust esivanem liivapadja alla ka miski maandussõõri/-ringi, et lühise tekkides ma ei söestuks seal kättpidi metallraami küljes olles vms. Raudtee on siis selle sõõriga neljast kohast ühenduses.
Esimene raudtee oli telliskivide peale loodi aetud. Töötas ka.