24-10-2013, 22:03 PM
Omast kogemusest võin väita, et ajapikku koguneb niiskus metallipindadele, ning laagripinnad kipuvad roostetama.
Roostes laager võib veel töötada, kuid mõne aja pärast lendab laiali, ning halvimal juhul rikub ära laagripesa.
Kui kõik paistab korras, ning mootor käib ringi, võta vaheta õli, bensiin, võta maha silindrid, ning sealt paistavad sulle 3 õlikanalit, kuhu kalla 2T õli, süstlaga, määri ka silindri pinnad seestpoolt ning kolvisõrmed ka.
Alles siis on mõtet käivitada ja loota, et laiali ei lenda.
Roostes laager võib veel töötada, kuid mõne aja pärast lendab laiali, ning halvimal juhul rikub ära laagripesa.
Kui kõik paistab korras, ning mootor käib ringi, võta vaheta õli, bensiin, võta maha silindrid, ning sealt paistavad sulle 3 õlikanalit, kuhu kalla 2T õli, süstlaga, määri ka silindri pinnad seestpoolt ning kolvisõrmed ka.
Alles siis on mõtet käivitada ja loota, et laiali ei lenda.