Segase päritoluga külgkorv
#4

Pidasin silmas nimelt seda et :

1) Kas väga varajasel korvikünal võisid vanni külje- ja põhjaplekid olla omavahel ühendatud ainult õblukese valtsiga (sama nagu on näha vanni tagaküljel)? Muud "emmilise" vannile iseloomulikud küljeplekkide alaserva sikkepressingud puuduvad täiesti. Lisaks võib täheldada lühikest tugevdusvaltsingut ka korvi nina ülaosas (umbes samas kohas kuhu saksa korvidel toetus MG-34 tugi).

2) Miks on "vene" korvil saksa tagavararatta kinnitus ???

Ühtegi tähist, pressingut või muud tähti või numbreid sisaldavaid vihjeid pole asja juures täheldanud. Väljaarvatud korvi ninaosast kellegi poolt eemaldatud birkast jäänud kinnitusaugud ja roostes jäljend.

Sellised, üle porilaua väänatud rattakinnitusega külgkorviraamid olid vene teadmameeste andmetel punaarmee HD WLA-de külge aheldatuna kasutuses juba 1944 aastal. Lisan ka vastavat pildimaterjali.

P.S. : paraadifotol on osadel korvidel näha sama (BMW R-71 ?)tagavararatta kinnitus ?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Segase päritoluga külgkorv - Autor: Ostap Bender - 25-10-2013, 14:30 PM
RE: Segase päritoluga külgkorv - Autor: Buzzet - 25-10-2013, 15:47 PM
RE: Segase päritoluga külgkorv - Autor: uko - 25-10-2013, 19:07 PM
RE: Segase päritoluga külgkorv - Autor: Ostap Bender - 25-10-2013, 20:12 PM
RE: Segase päritoluga külgkorv - Autor: willem - 25-10-2013, 22:01 PM
RE: Segase päritoluga külgkorv - Autor: willem - 26-10-2013, 11:31 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne