26-10-2013, 00:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2013, 00:58 AM ja muutjaks oli denis23.)
Seal on nii öelda kontsentrilised mõrad, ehk siis sellised, mis jooksevad "päikesekiirte" moodi, ning perimetraalsed, ehk mõrad mis jooksevad mööda äärt.
Aga samas, trummel on üsna paks ning sirge, paistab üsna hea. Ehk siis, jah, asi ilmselt ei ole kulumise taga.
Ma ei oska, kas need praod on läbivad või mitte, aga need on piisavalt sügavad.
Veidi selgitan, miks vahetus on komplitseeritud.
1. NOS (vanad kasutamata GM originaalid) piduritrummlid ei ole saadaval.
2. NORS (vanad kasutamata originaalilähedased) on saadaval, maksavad palju, transport maksab veelgi rohkem.
3. Uued on saadaval maksavad mitte väga palju, aga need on originaalist väga kaugel ning minul on tõsised kahtlused nende kvaliteedis, kõik on Made in China, ning peaksid müüja jutu järgi sobima 1000-le mudelile alates 1934 aasta Packardist kuni 2010 Mustangini välja. Ei ärata usaldust.
Aga KÕIGE suurem probleem on see, , et piduritrummlite külge on needitud rattarumm, ning peale seda piduritrummel on tasakaalustatud - peale on keevitatud raskus. Osta aga saab ainult trumli, ehk siis rattarummi siirdamine + tasakaalustamine on peale kaupa.
Oma eelmisest kogemusest kardan, et peale mitmesaja euro raiskamist tööde, materjalide, transpordi jne on tulemus halvem kui praegu.
4. Vanad kasutatud on ka põhimõtteliselt saadaval (raskelt küll), need maksavad üsna korraliku raha, ilmselt, siis ka koos rummi ning tasakaalustatult, kuid keegi ei anna garantii, et nendega pole samu probleeme...
Nii et prooviks, jah, nende olemasolevatega hakkama saama.
Ma samuti leian, et need praod ei ole sinna täna ega eile tekkinud. Küll on ka fakt, et auto järsul pidurdamisel kiirusel 50+ km/h on tunda päris tugevat vibrat ning midagi sellega peaks tegema - kas lihtsalt treida/lihvida need, või varem keevitada, see on küsimus omaette.
Aga samas, trummel on üsna paks ning sirge, paistab üsna hea. Ehk siis, jah, asi ilmselt ei ole kulumise taga.
Ma ei oska, kas need praod on läbivad või mitte, aga need on piisavalt sügavad.
Veidi selgitan, miks vahetus on komplitseeritud.
1. NOS (vanad kasutamata GM originaalid) piduritrummlid ei ole saadaval.
2. NORS (vanad kasutamata originaalilähedased) on saadaval, maksavad palju, transport maksab veelgi rohkem.
3. Uued on saadaval maksavad mitte väga palju, aga need on originaalist väga kaugel ning minul on tõsised kahtlused nende kvaliteedis, kõik on Made in China, ning peaksid müüja jutu järgi sobima 1000-le mudelile alates 1934 aasta Packardist kuni 2010 Mustangini välja. Ei ärata usaldust.
Aga KÕIGE suurem probleem on see, , et piduritrummlite külge on needitud rattarumm, ning peale seda piduritrummel on tasakaalustatud - peale on keevitatud raskus. Osta aga saab ainult trumli, ehk siis rattarummi siirdamine + tasakaalustamine on peale kaupa.
Oma eelmisest kogemusest kardan, et peale mitmesaja euro raiskamist tööde, materjalide, transpordi jne on tulemus halvem kui praegu.
4. Vanad kasutatud on ka põhimõtteliselt saadaval (raskelt küll), need maksavad üsna korraliku raha, ilmselt, siis ka koos rummi ning tasakaalustatult, kuid keegi ei anna garantii, et nendega pole samu probleeme...
Nii et prooviks, jah, nende olemasolevatega hakkama saama.
Ma samuti leian, et need praod ei ole sinna täna ega eile tekkinud. Küll on ka fakt, et auto järsul pidurdamisel kiirusel 50+ km/h on tunda päris tugevat vibrat ning midagi sellega peaks tegema - kas lihtsalt treida/lihvida need, või varem keevitada, see on küsimus omaette.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.