27-10-2013, 20:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2013, 14:00 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Sisu tallab endiselt Lõunaosariikide mägiseid teid, käidud ka pealinnas kus mööda männiku teed sõites käigukast ja selle kinnitus end jälle meelde tuletas... BLIN! Sellest tulenevalt kasutasin üle pika aja ühistransporti Garaasist kogu vajaminev killavoor kaasa ja "tehnoabi" tallinna poole teele. Õhtul kella 10 paiku sai natuke mutertatud ja seejärel mõned tunnid sõitu ning masin oligi tagasi tartumaal. Järgmine päev võtsin käigukasti maha sest survelaager vajas nagunii vahetamist, ühtlasi sai kogu sidur üle käidud ja käigukasti poldid ümber tehtud 14mm peale. Käigukasti kanduri poldid on nüüd 18mm. Peab tõdema et Eatoni sidur on igati kasutaja sõbralik.
Kokkupanemiseks sai tehtud kiirelt üks tsenteerimisvõll, ega teisiti kahte ketast paika ei ajagi. Üks elektrood sai ka vahele lükatud et nuudid ühel joonel oleksid... Sellega peaks see probleem nüüd jäädavalt lahendatud olema.
Kokkupanemiseks sai tehtud kiirelt üks tsenteerimisvõll, ega teisiti kahte ketast paika ei ajagi. Üks elektrood sai ka vahele lükatud et nuudid ühel joonel oleksid... Sellega peaks see probleem nüüd jäädavalt lahendatud olema.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB