28-10-2013, 15:53 PM
Puhtaks saad vaid lahti võttes.
Aitab ka mitmekordne loputus, kuid filtrita süsteemis (põksinäksil on just sihuke) võib soga kaua ringelda... Samas, alati võib süsteemi tagasivoolu juhtida ämbrisse ja nii süsteemi läbi uhada.
Tundmatuid tükke ei ühendata kunagi süsteemi nii, et sealt saaks soga masina süsteemi. Kui tahad läbi pesta, siis enne iga käiku paned tagasivoolu pange ja vaatad, mida sealt välja voolab. Kui tuleb puhas õli, alles siis võib süsteemi lasta tagasivoolu.
Tülikas? Tõepoolest. Aga veel tülikam on hüdrosüsteemist neid konni püüda.
Kui diislikütusega juba loputasid, siis võiks suurem soga käes olla. Ülejäänu tuleb aja jooksul ise välja. JKui tahad kindel olla, pane filter tagasivoolule - saad ajapikku kogu süsteemi puhtaks. Kuid see ei ole ei odav ega muretu lahendus - filter nimelt ummistub töötamise käigus. Ning alguses ikka pagana kiiresti.
Aitab ka mitmekordne loputus, kuid filtrita süsteemis (põksinäksil on just sihuke) võib soga kaua ringelda... Samas, alati võib süsteemi tagasivoolu juhtida ämbrisse ja nii süsteemi läbi uhada.
Tundmatuid tükke ei ühendata kunagi süsteemi nii, et sealt saaks soga masina süsteemi. Kui tahad läbi pesta, siis enne iga käiku paned tagasivoolu pange ja vaatad, mida sealt välja voolab. Kui tuleb puhas õli, alles siis võib süsteemi lasta tagasivoolu.
Tülikas? Tõepoolest. Aga veel tülikam on hüdrosüsteemist neid konni püüda.
Kui diislikütusega juba loputasid, siis võiks suurem soga käes olla. Ülejäänu tuleb aja jooksul ise välja. JKui tahad kindel olla, pane filter tagasivoolule - saad ajapikku kogu süsteemi puhtaks. Kuid see ei ole ei odav ega muretu lahendus - filter nimelt ummistub töötamise käigus. Ning alguses ikka pagana kiiresti.