28-10-2013, 15:53 PM
Ammusel ajal oli omal estakaad tehtud euroalustest. Marvan et nii umbes 7 alust üksteise peal( kõik kruvidega oma vahel kinni) ja kõige ülemise peal oli veel vist kruvidega kinni lastud 2cm lauad , pealesõit oli pikk ja lauge. Kõrgust nii palju et pikali ei olnud vaja olla. Pigem ratastel kelguga sai põlvli all sõita. Miinuseks oli et ainult otsadest sai ligi. Märjaga loomulikult mööda puitu ülesse ei saanud. Vahetatud sai seal mõned käigukastid, õli, paar summutit ehitatud. Vastu pidas 3 aastat ilusti ( ilmselt oleks praegugi veel püsti), siis läks lõkkesse sest kolisin sealt ära. Ainus et asi seisis ilusti betoonplatsi peal, seega polnud mul ei vajumise ega märja-niiskuse probleeme. Arvan et kui aluspinnale miski ala OSB plaat alla panna( kui raatsib) ja alustest ehitada , peaks suht odavalt saama.
Alustel oli hea see et käigukasti üksi vahetades sai aluste vahedega mängida kasti tõstmisel. Järjest nurgade ja vahede kaupa laudu erinevate aluste vahel jagades. Automaatkast pole just kõige kergem lahendus. Kandis 2T masinat ilma küsimusteta.
Alustel oli hea see et käigukasti üksi vahetades sai aluste vahedega mängida kasti tõstmisel. Järjest nurgade ja vahede kaupa laudu erinevate aluste vahel jagades. Automaatkast pole just kõige kergem lahendus. Kandis 2T masinat ilma küsimusteta.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
