29-10-2013, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2013, 01:24 AM ja muutjaks oli Tuningman.)
Tervitusi ka siitpoolt lõpuks, kuna suvi on läbi ja suviläbi kiire olnud, siis pole siiani selle projektiga tegeleda jõudnud.
Täna siis lõpuks sain ennast kokku ja asja käsile võttes masina jälle üle 2 pika aasta käima.
Tõsi, 2 aastat seisis ilma piiksugu tegematta. Kuna kostna ots sirgeks lõigatud, siis kartsin küll,
et mootor kinni korstnast sadanud vee tõttu, aga ei.
Käivitusmootori bensu paak oli tühjalt seismise tõttu
seest hullult ära roostetanud ja tuli eemaldada. asemele sai ajutine paak leiutatud.
Käivitusmootor käivitus suht kohe aga jumzi oma mootor alles kolmandal katsel, mis pole ka väga paha tulemus.
vett sisse valades ilmnes, et akukasti serva alune ploki punn oli puudu ja vesi jooksis välja. punni ennast polnud kusagil.
papsilt aru pärides selle kohta vastas, et ärgu ma otsigu, et seal käis tal puu punn.
kuna asja nii jätta ei tahtnud ja muud sinna panna polnud,siis keermestasin uuesti selle ava ja keerasin ühe
kabiinis vedelenud süüteküünla sinna auku.
Kahjuks unustasin pilti teha ja kui see meelde tuli oli juba liiga pime. seega homme äkki midagi.
Siduri probleem on ka ikka päris tõsine. pedaal ise paaegu ülesse ei tulegi ja libiseb kõikide teiste käikudega peale esimese päris kõvasti.
seega tuleb ikka enne lume tulekut katsuda pooleks võtta. muidu jääb lumelükkamine ka seeaasta jälle ära.
muudkui oota millal valla traktor jõuab
Rippsüsteem on ka põhimõtteliselt leitud, vaja vaid teise eesti otsa järele minna, pidi mtz oma olema aga jumzi külge poogitud.
Kui kätte saan ju siis näeb.
üks huvitav tähelepanek veel.
nimelt mootori birkal seiseb tootmisaasta 1982.
Aga kabiini uksel ja armatuuril on 78aasta märgitud.
vanemad mehed väidavad, kes selle masinaga ennem pikalt kokku on puutunud, et nemad küll ei tea, et sellel oleks mootor vahetatud. tunnilugeja näitab ka 5522 tundi. huvitav mitmendal rigil see juba on
Täna siis lõpuks sain ennast kokku ja asja käsile võttes masina jälle üle 2 pika aasta käima.
Tõsi, 2 aastat seisis ilma piiksugu tegematta. Kuna kostna ots sirgeks lõigatud, siis kartsin küll,
et mootor kinni korstnast sadanud vee tõttu, aga ei.
Käivitusmootori bensu paak oli tühjalt seismise tõttu
seest hullult ära roostetanud ja tuli eemaldada. asemele sai ajutine paak leiutatud.
Käivitusmootor käivitus suht kohe aga jumzi oma mootor alles kolmandal katsel, mis pole ka väga paha tulemus.
vett sisse valades ilmnes, et akukasti serva alune ploki punn oli puudu ja vesi jooksis välja. punni ennast polnud kusagil.
papsilt aru pärides selle kohta vastas, et ärgu ma otsigu, et seal käis tal puu punn.

kuna asja nii jätta ei tahtnud ja muud sinna panna polnud,siis keermestasin uuesti selle ava ja keerasin ühe
kabiinis vedelenud süüteküünla sinna auku.

Kahjuks unustasin pilti teha ja kui see meelde tuli oli juba liiga pime. seega homme äkki midagi.
Siduri probleem on ka ikka päris tõsine. pedaal ise paaegu ülesse ei tulegi ja libiseb kõikide teiste käikudega peale esimese päris kõvasti.
seega tuleb ikka enne lume tulekut katsuda pooleks võtta. muidu jääb lumelükkamine ka seeaasta jälle ära.
muudkui oota millal valla traktor jõuab

Rippsüsteem on ka põhimõtteliselt leitud, vaja vaid teise eesti otsa järele minna, pidi mtz oma olema aga jumzi külge poogitud.
Kui kätte saan ju siis näeb.
üks huvitav tähelepanek veel.
nimelt mootori birkal seiseb tootmisaasta 1982.
Aga kabiini uksel ja armatuuril on 78aasta märgitud.
vanemad mehed väidavad, kes selle masinaga ennem pikalt kokku on puutunud, et nemad küll ei tea, et sellel oleks mootor vahetatud. tunnilugeja näitab ka 5522 tundi. huvitav mitmendal rigil see juba on
