31-10-2013, 16:03 PM
Rootsis mõistagi väga levinud masinad, kokkupuuteid olnud päris mitmega. Kui kunagi eestis teid ehitasin siis kusagil võnnu kandis karjääris oli üks selline peletis, sai vahest ikka proovitud... Suurt vaimustust aga siiski ei tekitanud 
Viskan mälujärgi mõned andmed:
Mark on siis LM 218
Mootor volvo BM seeriast, pakun et üldlevinud 1113 tähisega jõuallikas
Litraasi peaks olema natuke alla 4liitri, 3.8l ehk. See jaguneb kolme silindri peale
Parematel päevadel andis välja ca 60hj.
Kaal 5.4t
Tõstevõime korras masina puhul ca 2.5t
Toodeti 60.ndatel. (1959-1970)
Käike oli 5 edasi, 5 tagasi. Tippkiirus silmajärgi oli vist ca 25km/h. Parematel masinatel töötab ka difrilukk.
Igasuguseid haaratseid ja tõstukeid on meeletult sellele masinale välja mõeldud, ise olen metsas käinud sellise isendiga millel poolroomikud all

Viskan mälujärgi mõned andmed:
Mark on siis LM 218
Mootor volvo BM seeriast, pakun et üldlevinud 1113 tähisega jõuallikas

Litraasi peaks olema natuke alla 4liitri, 3.8l ehk. See jaguneb kolme silindri peale

Parematel päevadel andis välja ca 60hj.
Kaal 5.4t
Tõstevõime korras masina puhul ca 2.5t
Toodeti 60.ndatel. (1959-1970)
Käike oli 5 edasi, 5 tagasi. Tippkiirus silmajärgi oli vist ca 25km/h. Parematel masinatel töötab ka difrilukk.
Igasuguseid haaratseid ja tõstukeid on meeletult sellele masinale välja mõeldud, ise olen metsas käinud sellise isendiga millel poolroomikud all

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB