02-02-2004, 18:38 PM
Algselt oligi Pobi mõeldud 6se reasmootoriga
ja oleks sellisena läinud ka tootmisse, kui
Stalin poleks 1944. aastal õelnud \"ei\" ja
soovinud ökonoomset autot. Siis võeti
\"emka\" jaoks veidi moderniseeritud Dodge D5
mootorilt 2 silindrit otsast ära ja tekkiski
neljane mootor. Samal ajal välja töötatavale
51-le pandi peale kuuene.
Muide, KGB variandi Pobidel oligi peal 6ne
mootor, midagi lähedast 51le ja ZIMile.
Vaata Artjomi veebilehelt
http://www.m20-pobe.da.ru/
Parimat,
Valdo
P.S. 51 mootoriga Pobist saab muide paras
\"joodik\". Pakun et 20 liitrit 100le kindlasti
kui mitte enam.
ja oleks sellisena läinud ka tootmisse, kui
Stalin poleks 1944. aastal õelnud \"ei\" ja
soovinud ökonoomset autot. Siis võeti
\"emka\" jaoks veidi moderniseeritud Dodge D5
mootorilt 2 silindrit otsast ära ja tekkiski
neljane mootor. Samal ajal välja töötatavale
51-le pandi peale kuuene.
Muide, KGB variandi Pobidel oligi peal 6ne
mootor, midagi lähedast 51le ja ZIMile.
Vaata Artjomi veebilehelt
http://www.m20-pobe.da.ru/
Parimat,
Valdo
P.S. 51 mootoriga Pobist saab muide paras
\"joodik\". Pakun et 20 liitrit 100le kindlasti
kui mitte enam.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18