01-11-2013, 21:53 PM
Mina soovitaks ikkagi teha ära CE. Teatavasti kasvab süües/sõites isu ja tihtipeale ka vajadus suurema treileri järgi...
Mul näiteks auto(või ka ehitusmaterjali)transpordiks on peres 7,5m pikk ja 3900kg täismassiga haagis, mille eest ei pea ma ju maksma. Aga leia sellele vedur ette, mida võid BE-ga julgelt ja legaalselt täiskaalus kasutada...
Ise läksin seda teed et käin hetkel autokoolis tegemas C-kat-i ja kui see käes siis tuleb E takkajärgi ja on kogu eluks mure murtud...
Siiani sai sedasama treilat aeg-ajalt veetud ainult B-ga(kui sohvrit võtta ei olnud). Aga tihtipeale on just vaja vedada selliseid asju mis lähevad napilt - napilt järgmisesse kaalukategooriasse...
Jah on küll esialgu vähe kulukam ja keerulisem teha, aga ega märge ei kao sealt lubadelt enam kuhugi ja kunagi ei tea mida või millega vedada on vaja...
Ja noh ütleme nii, et plaanitava soetatava sõiduki kategooria, millega võib seda treilerit üsna julgelt vedada on C1
Seega minu julge soovitus on ikkagi CE, mida kaaluda...
Mul näiteks auto(või ka ehitusmaterjali)transpordiks on peres 7,5m pikk ja 3900kg täismassiga haagis, mille eest ei pea ma ju maksma. Aga leia sellele vedur ette, mida võid BE-ga julgelt ja legaalselt täiskaalus kasutada...
Ise läksin seda teed et käin hetkel autokoolis tegemas C-kat-i ja kui see käes siis tuleb E takkajärgi ja on kogu eluks mure murtud...
Siiani sai sedasama treilat aeg-ajalt veetud ainult B-ga(kui sohvrit võtta ei olnud). Aga tihtipeale on just vaja vedada selliseid asju mis lähevad napilt - napilt järgmisesse kaalukategooriasse...
Jah on küll esialgu vähe kulukam ja keerulisem teha, aga ega märge ei kao sealt lubadelt enam kuhugi ja kunagi ei tea mida või millega vedada on vaja...
Ja noh ütleme nii, et plaanitava soetatava sõiduki kategooria, millega võib seda treilerit üsna julgelt vedada on C1
Seega minu julge soovitus on ikkagi CE, mida kaaluda...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.