01-11-2013, 23:35 PM
Tere!
M 72 oli tootmises 1938 aastast alates 70- te keskpaigani.Sealjuures oluliste muudatusteta.
Suurimad visuaalsed muudatused olid esivedrustuses (kiik vedrustus asendati teleskoop amortidega) ja lõpupäevil pikk sadul (kahe eraldi asetseva asemel) ning sumbutajate disainis (lühikesed kalsaba sumbutajad, mis olid jõnksuga tuletorude otsas, asendusid pikkade zeppelini kujulistega).
Võimalus, et teie kätesse on sattunud, kas miilitsa või võidusõidu variandi mootor, mis mõlemad omasid väntvõlli eesmise otsa peal kompressorit ja selle jahutuseks ka ribilist kaant.
(kompressoriga mootori tippkiirus erines tehase omast kiirekäigulist lõppülekannet kasutades ligi kahekordselt ehk siis lõpptulemusena kuni 160 km/h). Alati ka variant, et tegu on üdini sarnaste HD või BMW motoriga, mis võisid omada ribilist kaant.
Võibolla mõni targem spetsialist teab täpsustada ja ümber lükata. Näkku palun mitte lüüa.
M 72 oli tootmises 1938 aastast alates 70- te keskpaigani.Sealjuures oluliste muudatusteta.
Suurimad visuaalsed muudatused olid esivedrustuses (kiik vedrustus asendati teleskoop amortidega) ja lõpupäevil pikk sadul (kahe eraldi asetseva asemel) ning sumbutajate disainis (lühikesed kalsaba sumbutajad, mis olid jõnksuga tuletorude otsas, asendusid pikkade zeppelini kujulistega).
Võimalus, et teie kätesse on sattunud, kas miilitsa või võidusõidu variandi mootor, mis mõlemad omasid väntvõlli eesmise otsa peal kompressorit ja selle jahutuseks ka ribilist kaant.
(kompressoriga mootori tippkiirus erines tehase omast kiirekäigulist lõppülekannet kasutades ligi kahekordselt ehk siis lõpptulemusena kuni 160 km/h). Alati ka variant, et tegu on üdini sarnaste HD või BMW motoriga, mis võisid omada ribilist kaant.
Võibolla mõni targem spetsialist teab täpsustada ja ümber lükata. Näkku palun mitte lüüa.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?