02-02-2004, 18:54 PM
Ausalt öeldes ei näe sellisel vahetusel mingit mõtet. Kahjuks pole mul mootorite kaalude tabelit käepärast, kuid ilmselt on 51 mootor raskem. Võimsuse kasvust saadav eelis süüakse tõenäoliselt nii ära.
Suurem raskus esisillal nõuab samas ka tugevamat esisilda, vastasel juhul halveneb juhitavus oluliselt.
Juhul, kui selline vahetuse oleks olnud mingilgi moel kasulik, sõidaks 51 mootoriga Pobedasid juba ammu ringi. Mina olen siiani kohanud aga ainult Volga mootoriga isendeid.
Paljuräägitud 6-silindriline Pobeda mootor polnud mitte 51 oma, vaid meenutas ühe sellise masinaga kokku puutunud inimese sõnul hoopis Opel Kapitani R6-t. Sellised masinad olid olemas 40-ndate lõpus siinse min.nõukogu autobaasis.
Asp
Suurem raskus esisillal nõuab samas ka tugevamat esisilda, vastasel juhul halveneb juhitavus oluliselt.
Juhul, kui selline vahetuse oleks olnud mingilgi moel kasulik, sõidaks 51 mootoriga Pobedasid juba ammu ringi. Mina olen siiani kohanud aga ainult Volga mootoriga isendeid.
Paljuräägitud 6-silindriline Pobeda mootor polnud mitte 51 oma, vaid meenutas ühe sellise masinaga kokku puutunud inimese sõnul hoopis Opel Kapitani R6-t. Sellised masinad olid olemas 40-ndate lõpus siinse min.nõukogu autobaasis.
Asp
