04-11-2013, 11:09 AM
Gaasiga sõitmine rikub mootorit, siin ei aita ka lisaõlituse panemine. Mootori silindrid kuluvad lihtsalt rutem ellipsisse, kuna gaas kuivatab silindripindu, lisaks põleb gaas ka aeglasemalt, mis nõuab süüte varasemaks keeramist, kui seda aga käsitsi teha ei saa, on see jälle lisakoormus mootorile ja kütusekulule.
Gaasi ´kulub rohkem, kuna kütteväärtus on väiksem, seda eriti 2. põlvkonna seade (monopritse) puhul. 4. põlvkonnal on vahe väiksem, 5. põlvkonnal küttekulus vahet ei ole.
Gaas on bensiinist odavam ja seega suurte läbisõitude korral on rahaline kokkuhoid üsna suur, seda muidugi teatud tingimustel.
Gaasi ´kulub rohkem, kuna kütteväärtus on väiksem, seda eriti 2. põlvkonna seade (monopritse) puhul. 4. põlvkonnal on vahe väiksem, 5. põlvkonnal küttekulus vahet ei ole.
Gaas on bensiinist odavam ja seega suurte läbisõitude korral on rahaline kokkuhoid üsna suur, seda muidugi teatud tingimustel.