07-11-2013, 20:44 PM
Minul oli siduri survelaagritega selline probleem, et vahetasin oma 3x järjest neid. Probleem selles ,et on müügil praak survelaagrid. Mille tunneb ära ,kui pisikese kruvikaga vaadata survelaagri seesmise võru vahelt ,kuidas separaator on tehtud. Mul oli 3x järjest survelaagri vahetus sest separaator oli pmst tehtud U profiil plekist ,mille põhjas olid augud ja aukudes olid kuulid. pealt oli näpitsatega see u pofiil kahe kuuli vahelt natuke kokku pigistatud. U profiil ise oli rõngasse keeratud vastavalt laagri läbimõõdule. Hea separaator on selline ,kus on kaks aukudega metall ketast ja kuulid on nende vahel ning need kettad on vastava distantsiga korralikult kinni. Head määret soovitan ka süstlaga sealt prao vahelt enne sisse pressida nii palju kui läheb. Kokku panekul soovitan jälgida selle tehase määrde ava ja muude detailide omavahelist asendit. Seal vist oli mingi värk ,et kui panna survelaagier 180 kraadi teisipidi siis vist määre ei jõudnud kuskile vahele. Huvitav kuidas sa need kahvli võllid ilma jõuvõtuvõlli kangi eemaldamata (lühemaks lõikamata) kätte said? Mina lõikasin endal jõuvõtuvõlli kangi nii ära ,et sain kahvli võlli kätte pärast keevitasin järgijäänud kangi jupile toru otsa ja siis saab pmst ilma kangita sõita ,kui vajadust pole. põrandal kohe ruumi rohkem. Vajadusel saab läbi põhja toruga kangiga jõuvõtuvõlli lülitada.