07-11-2013, 21:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2013, 21:29 PM ja muutjaks oli poiss.)
Tere.
mul ka sama teema, jõuvõtuvõlli kang käib külge vaid vajadusel. toru kangi küljes keevitet ja alumisel jupil auk läbi ja splindiga külge kui vajadus tekib. aga mina ei julgenud oma massinal midagi tagasi panna ilma tihendita. tagusin aga tihendipapist uue välja ja õrn kiht hermetsi ka kummalegi poole. nt käimari kokku panemisel olid igasugused kaaned juba parajad vibud, metall vastu metalli vist ei jääks pidama. loomulikult hermetsi või silikooniga. ja muidugi kuidas on koostatud käigukasti korpus on müstika. nagu oleks muldvormi valatud ja pinnad viiliga kergelt üle käidud. kui pealmine kk kaan oleks malmist, peaks seal vist mingine 1cm korktihend all käima. et kudagi õli pidama saada. aga praegu on nagu saand hea. jõudu ehitamisel.
mul ka sama teema, jõuvõtuvõlli kang käib külge vaid vajadusel. toru kangi küljes keevitet ja alumisel jupil auk läbi ja splindiga külge kui vajadus tekib. aga mina ei julgenud oma massinal midagi tagasi panna ilma tihendita. tagusin aga tihendipapist uue välja ja õrn kiht hermetsi ka kummalegi poole. nt käimari kokku panemisel olid igasugused kaaned juba parajad vibud, metall vastu metalli vist ei jääks pidama. loomulikult hermetsi või silikooniga. ja muidugi kuidas on koostatud käigukasti korpus on müstika. nagu oleks muldvormi valatud ja pinnad viiliga kergelt üle käidud. kui pealmine kk kaan oleks malmist, peaks seal vist mingine 1cm korktihend all käima. et kudagi õli pidama saada. aga praegu on nagu saand hea. jõudu ehitamisel.