08-11-2013, 00:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 01:07 AM ja muutjaks oli viplala.)
Täna sai veits aega, et õhtul trakatsiga jännata.
Kõigepealt lappasin survelaagrid kokku uuesti. Mõned päevad tagasi, kui ma olin simmerlingiga linnast tagasi jõudnud, tuli välja, et seal süsteemis käib veel üks simmer, mida ma polnud muidugi enne näinud. Simmer ise käib ümber peavõlli, rulllaagri ees. Nu sai siis veel korra linna sõidetud ja sama soojaga ostsin kohe ära ka tavotiniplid, oma 20tk.
Hoobasid ma enne tagasi ei pane, kui kast on puhastatud ja värvitud.
Järgmiseks kiskusin laiali kõik mis kastist ettepoole jääb. Midagi oli juba enne puhastatud, ülejäänu sai ka puhtaks nühitud ja krunditud. Ma ei teagi, kuidas nimetatakse seda metalljurakat, mis ees poolraame koos hoiab aga sealt leitsin kaks järjekordset pragu. Tundub, et see aparaat on omal ajal kõvasti vatti saanud.
Rellakaga lõikasin pragude kohale tummised sooned, peaaegu teisele poole välja, sest teiselt poolt ligi ei pääse, ja seejärel siristasin nad kinni. Praegu seda kirjutades tekkis uitmõte, et huvitav, kas tegemist võis olla hoopis malmiga? Siiski vist mitte.
Peale keevitust sai jälle rellakas kätte võetud ja krunt peale.
Puhastatud ja krunditud sai ka esisild.
Esisilla juures läksin üle läti krundile. Mõtlesin et prooviks ja ma peaks mainima, et ma vist ei taha enam ühtegi teist krunti näha , ideaalne kuivamine, katab kui kurat, ei tilgu ei jookse, roostevastased ained ja muu plä plä plä, odav ning lasin ka toonida teist. Soovitan soojalt.
Kõigepealt lappasin survelaagrid kokku uuesti. Mõned päevad tagasi, kui ma olin simmerlingiga linnast tagasi jõudnud, tuli välja, et seal süsteemis käib veel üks simmer, mida ma polnud muidugi enne näinud. Simmer ise käib ümber peavõlli, rulllaagri ees. Nu sai siis veel korra linna sõidetud ja sama soojaga ostsin kohe ära ka tavotiniplid, oma 20tk.
Hoobasid ma enne tagasi ei pane, kui kast on puhastatud ja värvitud.
Järgmiseks kiskusin laiali kõik mis kastist ettepoole jääb. Midagi oli juba enne puhastatud, ülejäänu sai ka puhtaks nühitud ja krunditud. Ma ei teagi, kuidas nimetatakse seda metalljurakat, mis ees poolraame koos hoiab aga sealt leitsin kaks järjekordset pragu. Tundub, et see aparaat on omal ajal kõvasti vatti saanud.
Rellakaga lõikasin pragude kohale tummised sooned, peaaegu teisele poole välja, sest teiselt poolt ligi ei pääse, ja seejärel siristasin nad kinni. Praegu seda kirjutades tekkis uitmõte, et huvitav, kas tegemist võis olla hoopis malmiga? Siiski vist mitte.
Peale keevitust sai jälle rellakas kätte võetud ja krunt peale.
Puhastatud ja krunditud sai ka esisild.
Esisilla juures läksin üle läti krundile. Mõtlesin et prooviks ja ma peaks mainima, et ma vist ei taha enam ühtegi teist krunti näha , ideaalne kuivamine, katab kui kurat, ei tilgu ei jookse, roostevastased ained ja muu plä plä plä, odav ning lasin ka toonida teist. Soovitan soojalt.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!