08-11-2013, 23:59 PM
(07-11-2013, 01:27 AM)tomm7 Kirjutas: Aku puruks lendamise vältimiseks tuleb akudel, milledel on korgid, korgid lahti keerata, et tekkinud gaas välja saaks.Minu kirjendatud juhtumis olid plahvatanud akul korgid maha keeratud. Vedelikutase akus kah normis ja autoomanik eluaegne autojuht. Ainus loogiline põhjendus oleks vaid tehasepraak. St. et kusagil vedelikupinnast kõrgemal midagi ei andnud hästi ühendust, hakkas särtsuma ja sedasi akus olev vesinik panigi puraka. Peale plahvatanud aku avastamist kutsus tuttav mind sündmuskohta vaatama ja oma "eksperthinnangut" andma, aga aku oli sedavõrd pilbasteks lennanud, et ka tükkide uurimisest targemaks ei saanud.
Nn. hooldevabadel akudel tuleks jälgida, et ventilatsiooni avad oleks vabad ja puhtad.
Puruks ja pool pööret tagasi!