09-11-2013, 00:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2013, 00:38 AM ja muutjaks oli viplala.)
Ega pole võimatu, et erinevad ka erinevate aastakäikude ehitused. Minu omal on ülesehitus järgmine:
Siit lükatakse tavott peale
Tavott liigub mööda seda toru, sinna korpusesse, mille polt paistab
Minu meelest taavet libestab selle võlli liikumist
sest survelaagrid liiguvad koos alumiste võllidega eemale
Iseenesest ma neid auke seal korpuses mäletan ja ka vaatasin, kuid peale võlli määrimise ma neile muud otstarvet ei leidnud. Äkki oligi kunagi asjad seal teisiti. Survelaagritel ka mingeid auke polnud ja ainus koht, kust taavet sisse võiks sinna pugeda, on ümbrispleki vahelt.
Täna tuiskasin esiotsa detailid värviga üle. Ei hakka siia kõiki pilte toppima, keda see ikka huvitab
Enne
Nüüd
Homme lappan veljed ka kokku, ehk saab rehvidki peale
Üks küsimus tekkis ka. Kuidas on lahendatud esisilla kiige saale õlitamine? Kas tõesti ainult läbi tilkuva roolivõimendi, sest ühtegi niplit seal ei ole. Silla poolt ka nagu ei tohiks õli tulla.
Sinna auku läheb läbi saale kaela polt, mis hoiab saalet kaela suhtes paigal ja saale liigub ainult vastu sillapoolset pinda.
Siit lükatakse tavott peale
Tavott liigub mööda seda toru, sinna korpusesse, mille polt paistab
Minu meelest taavet libestab selle võlli liikumist
sest survelaagrid liiguvad koos alumiste võllidega eemale
Iseenesest ma neid auke seal korpuses mäletan ja ka vaatasin, kuid peale võlli määrimise ma neile muud otstarvet ei leidnud. Äkki oligi kunagi asjad seal teisiti. Survelaagritel ka mingeid auke polnud ja ainus koht, kust taavet sisse võiks sinna pugeda, on ümbrispleki vahelt.
Täna tuiskasin esiotsa detailid värviga üle. Ei hakka siia kõiki pilte toppima, keda see ikka huvitab
Enne
Nüüd
Homme lappan veljed ka kokku, ehk saab rehvidki peale
Üks küsimus tekkis ka. Kuidas on lahendatud esisilla kiige saale õlitamine? Kas tõesti ainult läbi tilkuva roolivõimendi, sest ühtegi niplit seal ei ole. Silla poolt ka nagu ei tohiks õli tulla.
Sinna auku läheb läbi saale kaela polt, mis hoiab saalet kaela suhtes paigal ja saale liigub ainult vastu sillapoolset pinda.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!