09-11-2013, 01:24 AM
Tere.
Sattusin lugema ja pean tunnistama et oled kõva tööga juba hakkama saanud. Tubli. Veel paremad on aga detailsed ja piltidega õpetused,koos kõikide kommentaaridega. Oleks minu kooli ajal nii saanud õppida masinate ehitust oleks terve eesti täis proffe. Olid ainult mustvalged pildid ja segased seletused tuima tekstiga raamatutest. Praktika ja labortööde peale pidid palju panustama kui tahtsid midagi selgeks saada.
Nüüd püüan ka ise panustada arvestades oma elektrialaseid kogemusi.
Kas karterisse paigaldatava küttekehaga oled proovinud juba sooja teha.Kas õlile liiga ei tee. Kui ma väga ei eksi, siis küttekeha läheb tublisti kuumemaks kui ümbritsev õli. Muidu ei teki sooja vahetust lihtsalt, eriti veel külma ja veest paksema õliga . Pakun umbes, aga kui õli on juba umbes 40 kraadi, siis küttekeha on tublisti kuumem( vähemalt 90). Veeboileri andur lülitab kütte välja kui on saavutatud soovitud (loe: valitud) temperatuur veel (loe õlil). Küttekeha paneb aga elektrijõul nii võimsalt ja tuliselt kui suudab. Kuna temperatuuri andur on küttekehast natuke eemal siis küttekeha saab temp. signaali paraja viivitusega.
Pikk jutt aga üldjuhul soojendatakse jahutusvedelikke, ja kui on ka õlide soojenduseks paigaldatud küttekehasid siis need erinevad selle poolest et küttekeha temperatuur ise ei tõuse üle 50...60 kraadi. Kardan, et põletad oma õli lihtsalt ruttu väga mustaks aga on tore kui ma ise eksin. Ja ega mingi 100 kraadi korralikule diiselõlile ka midagi eriti ei tohiks teha.
Klaave
Sattusin lugema ja pean tunnistama et oled kõva tööga juba hakkama saanud. Tubli. Veel paremad on aga detailsed ja piltidega õpetused,koos kõikide kommentaaridega. Oleks minu kooli ajal nii saanud õppida masinate ehitust oleks terve eesti täis proffe. Olid ainult mustvalged pildid ja segased seletused tuima tekstiga raamatutest. Praktika ja labortööde peale pidid palju panustama kui tahtsid midagi selgeks saada.
Nüüd püüan ka ise panustada arvestades oma elektrialaseid kogemusi.
Kas karterisse paigaldatava küttekehaga oled proovinud juba sooja teha.Kas õlile liiga ei tee. Kui ma väga ei eksi, siis küttekeha läheb tublisti kuumemaks kui ümbritsev õli. Muidu ei teki sooja vahetust lihtsalt, eriti veel külma ja veest paksema õliga . Pakun umbes, aga kui õli on juba umbes 40 kraadi, siis küttekeha on tublisti kuumem( vähemalt 90). Veeboileri andur lülitab kütte välja kui on saavutatud soovitud (loe: valitud) temperatuur veel (loe õlil). Küttekeha paneb aga elektrijõul nii võimsalt ja tuliselt kui suudab. Kuna temperatuuri andur on küttekehast natuke eemal siis küttekeha saab temp. signaali paraja viivitusega.
Pikk jutt aga üldjuhul soojendatakse jahutusvedelikke, ja kui on ka õlide soojenduseks paigaldatud küttekehasid siis need erinevad selle poolest et küttekeha temperatuur ise ei tõuse üle 50...60 kraadi. Kardan, et põletad oma õli lihtsalt ruttu väga mustaks aga on tore kui ma ise eksin. Ja ega mingi 100 kraadi korralikule diiselõlile ka midagi eriti ei tohiks teha.
Klaave