11-11-2013, 21:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2013, 21:19 PM ja muutjaks oli MeelisV.)
minul on positiivne lugu sain garantii korras uue aku ja seda peale 1.a ja 8 kuu kasutamist.
Lugu oli selline, et ükskord äkki aku tühi ikka päris nii tühi, et starterit järgi ei võta. olukord oli üllatav sest seni oli kõik OK
Polnud viga laadisime täis ja kõik ok, sõidab, käivitub.
Aga jälle ükspäev kööga. Sain jälile, et ei kannatanud raadiot kuulata või salongituld kasutada üle 10...15 min.
järgmiseks tabasin end olukorrast kus 2 korda järjest käivitada ei lasknud.
Kontrollisin siis tarbimist: uksed lahti salongituled põlevad ~3,5A, uksed kinni - ettevalmistus "uinumiseks" ~1A ja siis kui kõik vaikne jäi tarbimine 0,1A arvasin selle korras olevat.
Mis ikka garantii pabereid otsima ja läksin õigust nõutama.
Vahepeal olgu märgitud et aku oli Varta toode ja ostetud Tallinnas Kadaka tee akuputkast mis Vartasid müütab.
Akumees rääkis aga seda lugu, et tegelikult on akule ette nähtud seisu ajal tarbimine 0,01...0,02A ja minu 0,1 on palju. Olevat veel mingitel autodel ka tehasest tulnuna 0,03A aga ikka minu 0,1 on palju. Mis teha läksin siis tagasi oma autot testima aga see aku jäi nede juurde testimiseks. (vahemärkusena selle vahetusakuga probleeme ei esinenud).
Minul selgus, et selle 0,1A tarbimist tekitas GSM/GPS jälgimisseade. Tegelikult hakkas ka auto signa aeg ajalt täiesti tühjast asjast lärmama AGA põhjus oli hoopis pingelangus mida see signa mõõdab seega oli selle häire taga samuti see liigne tarbimine. Asi lahendatud ehk see tarbija sai maha võetud.
Aku aga sai kah testitud - helistati, et tule järgi kõi OK.
Noh läksin siis sinna ja näidati mulle siis kah testimist - tester peale ja käima aga mehe nägu läks pikemaks ja pikemaks. Aku ei läbinud testi. Seega minu jutt, et auto kannatab käivitamsit üks kord korraga ja ei kannata tarbimist ilma laadimiseta sai kinnituse.
Riiulist võeti uus aku ja lahkusime sõpradena. See siis juhtus 2012 kevad ja uus aku käib hetkel päris kenasti.
lisaks veel: akumehe sõnade järgi ei olevat mingist garantiist juttu kui aku juures on nt. lisa juhtmed võimendile vms. suuremale tarbijale. käivitusaku polevat selleks ette nähtud ja punkt.
Lugu oli selline, et ükskord äkki aku tühi ikka päris nii tühi, et starterit järgi ei võta. olukord oli üllatav sest seni oli kõik OK
Polnud viga laadisime täis ja kõik ok, sõidab, käivitub.
Aga jälle ükspäev kööga. Sain jälile, et ei kannatanud raadiot kuulata või salongituld kasutada üle 10...15 min.
järgmiseks tabasin end olukorrast kus 2 korda järjest käivitada ei lasknud.
Kontrollisin siis tarbimist: uksed lahti salongituled põlevad ~3,5A, uksed kinni - ettevalmistus "uinumiseks" ~1A ja siis kui kõik vaikne jäi tarbimine 0,1A arvasin selle korras olevat.
Mis ikka garantii pabereid otsima ja läksin õigust nõutama.
Vahepeal olgu märgitud et aku oli Varta toode ja ostetud Tallinnas Kadaka tee akuputkast mis Vartasid müütab.
Akumees rääkis aga seda lugu, et tegelikult on akule ette nähtud seisu ajal tarbimine 0,01...0,02A ja minu 0,1 on palju. Olevat veel mingitel autodel ka tehasest tulnuna 0,03A aga ikka minu 0,1 on palju. Mis teha läksin siis tagasi oma autot testima aga see aku jäi nede juurde testimiseks. (vahemärkusena selle vahetusakuga probleeme ei esinenud).
Minul selgus, et selle 0,1A tarbimist tekitas GSM/GPS jälgimisseade. Tegelikult hakkas ka auto signa aeg ajalt täiesti tühjast asjast lärmama AGA põhjus oli hoopis pingelangus mida see signa mõõdab seega oli selle häire taga samuti see liigne tarbimine. Asi lahendatud ehk see tarbija sai maha võetud.
Aku aga sai kah testitud - helistati, et tule järgi kõi OK.
Noh läksin siis sinna ja näidati mulle siis kah testimist - tester peale ja käima aga mehe nägu läks pikemaks ja pikemaks. Aku ei läbinud testi. Seega minu jutt, et auto kannatab käivitamsit üks kord korraga ja ei kannata tarbimist ilma laadimiseta sai kinnituse.
Riiulist võeti uus aku ja lahkusime sõpradena. See siis juhtus 2012 kevad ja uus aku käib hetkel päris kenasti.
lisaks veel: akumehe sõnade järgi ei olevat mingist garantiist juttu kui aku juures on nt. lisa juhtmed võimendile vms. suuremale tarbijale. käivitusaku polevat selleks ette nähtud ja punkt.