03-02-2004, 12:18 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisabTegelikult oli ja seda valdkonda reguleerisid mitmed õigusaktid: oli autoritunnistuste ja patentide süsteem, vahe oli minu mäletamist mööda selles, et autoritunnistuse saamiseks tuli vähem riigilõivu välja käia, kuna kontrollmehhanism leiutise originaalsuse kindlaks tegemiseks ei olnud nii põhjalik. See võib olla õige, et kui töötasid KB-s ja sinu ülesanne oligi uute lahenduste väljatöötamine, siis ei pruugitud konkreetse konstruktori nimele patenti vormistada. Autoritunnistusi vormistati üksikisikutele ja teadlaste kollektiivide liikmetele aga ka personaalselt. Ja päris naljanumber nagu võibolla keegi arvab see siiski polnud: Nõuk Liiduski oli Hindi desintegraatortehnoloogia kaitstud mitmete patentidega mida ka näiteks Jaapan ostis. Eks leidur sai ka väikse kopika. Autoritunnistuse väljastamisel võis saada näiteks riigikassast 30 rubla.
laupäeva hommikul tuli mulle Männikul (linnast väljas) Zim vastu:bounce
must, värvkate paistis ok olevat. Kroomvidinate olemasolus ei jõudnud veenduda
aga tore näha oma lemmikmasinat liikvel! Loodame, et üks kaasfoorumlane kah oma \"võite\" kunagi meiega jagama hakkab...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhardkõrvu jäänud, et NL insenerid ei saanud asju patenteerida???
Harri ( Garri ) Evart (1913-1977) Töötas Gorki autotehases 40-70-ndatel aastatel ja oli ka KB juhataja.
...
Evarti nimel on mootoriehituses mitmeid rahvusvaheliselt kaitstud patente.
kas teadus-saavutused \"kuulusid rahvale\"?
kas Suurel Kodumaal oli üldse mingi patendiameti moodi institutsioon? Kas see töötas koostöös Läänega???
teet,
noor ja rumal
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.