14-11-2013, 09:58 AM
(12-11-2013, 11:06 AM)Laurimetall Kirjutas: Fritüürides on kasutusel päris võimsad küttekehad ca 3kw. Õli maksimaalne temperatuur on tavaliselt 180 kraadi. Temperatuuri mõõdetakse ca 1-2 cm kauguselt küttekehast. Turvatermostaat on küttekehast sama kaugel aga ca 230kraadi. küttekeha ülekuumenemise kaitseks võib kasutada ka koormuslülitit mida saab näiteks vana pliidi seest pärit lülitiga. Sellisel juhul jääb reguleerimisvõimalus ja saab enne paigaldamist õigesse vahemiku häälestada. Fritüüri tööst nii palju ,et oletame ,et fritüür on värsket külma õli täis ,siis termostaat lülitub välja alles siis kui terve õli on üles soojenenud. Järelikult õli tsirkuleerib anumas piisavalt hästi, et mitte küttekeha ümbruses ära põleda. Samas peab arvestama ,et fritüüride küttekehad on üsna suure pindalaga. Kindlasti peab olema õli puhas, sest näiteks paar veetilka õlis hakkavad samuti praksuma. Keemist ega mullitamist küttekeha ümbruses ei tohi olla. Puhta õli korral on häha ainult õrna õli virvendust küttekeha töötamise ajal.
Fritüür töötab ju +temperatuuridel vast. Aga mingi autooli voolavusega asi -20 juures peaks midagi muud olema. Pigem nagu külmikust võetud margariini kobakas tulikuumale pannile pandud.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.