18-11-2013, 01:57 AM
Minu 1958a. Gaz 51 on igal aastal alates 1994 (umbes-täpselt vist?) aastast ülevaatusel käinud ja vastavalt seadusemuudatustele lisasid saanud. Mõned seadused võivad olla lisade kohta on küll juba uuesti muutunud, kuid hetke komplektsus on selline:
Tuled nõukogude aegsed, ilma E-märgiseta. Tagumised suunatuled küll kollased, kuid samast ajastust. Tõenäoliselt aktsepteeritaks ka ainult kahte punast suuna-piduri ja ääretule kombinatsiooniga tuledeskeemi, sest tehasest/kap remondist väljus ka selliseid. Tagumine allasõidutõke on olemas, külgmisi ei pea olema ja keegi ei ole kunagi küsinud kah. Rehvide kohta pole keegi kunagi etteheiteid teinud, kuigi nad on kindlasti vanemad, kui tohiks. Muster on olemas ja suuri mõrasid ei ole. Seda mõõtu (220-508) rehve toodetakse ja müüakse ka praegu, aga pole veel tarvidust osta olnud. Inimesed on 51-e nähes ise pakkunud omale mustadeks päevadeks varutud rehve, isegi täiesti "uusi", kuigi vanuse poolest vanu. Ju siis on ülevaatajad trehvanud asja mõistusega võtvad inimesed. Mitmedki on laia naeratusega teatanud, et nende töömehe karjäär algas samasuguse masinaga ja muheledes ülevaatuse läbi viinud. Imestavad veel, et kuidas sinna kabiini vanasti nii lahedalt ära mahtus? Ärge unustage kodanikud, et varematel aegadel mahtus veomasina kabiini vabalt ära kolm meest, pudel viina, moonakotid ja akordion.
Komplektsusesse kuulub loomulikult veel kahekilone tulekustuti, tõkiskingad, ohukolmnurk ja esmaabi pakk. Seda viimast võib vaidlusaluseks lugeda, kuid minul on ta olemas, on siis ta kohustuslik või mitte, minul on ta omast vabast valikust. On tarvis ka läinud, nii, et ei kahetse. Lisaks tagaportel piiratud kiiruse märk (70), kaks kollast helkurit kummalgi küljel, punased helkurid taga ja valged ees. Vist kõik. Ei ole ju keeruline. Minule rõõmuks - gaase nii vanal masinal ülevaatusel ei mõõdeta.
Tuled nõukogude aegsed, ilma E-märgiseta. Tagumised suunatuled küll kollased, kuid samast ajastust. Tõenäoliselt aktsepteeritaks ka ainult kahte punast suuna-piduri ja ääretule kombinatsiooniga tuledeskeemi, sest tehasest/kap remondist väljus ka selliseid. Tagumine allasõidutõke on olemas, külgmisi ei pea olema ja keegi ei ole kunagi küsinud kah. Rehvide kohta pole keegi kunagi etteheiteid teinud, kuigi nad on kindlasti vanemad, kui tohiks. Muster on olemas ja suuri mõrasid ei ole. Seda mõõtu (220-508) rehve toodetakse ja müüakse ka praegu, aga pole veel tarvidust osta olnud. Inimesed on 51-e nähes ise pakkunud omale mustadeks päevadeks varutud rehve, isegi täiesti "uusi", kuigi vanuse poolest vanu. Ju siis on ülevaatajad trehvanud asja mõistusega võtvad inimesed. Mitmedki on laia naeratusega teatanud, et nende töömehe karjäär algas samasuguse masinaga ja muheledes ülevaatuse läbi viinud. Imestavad veel, et kuidas sinna kabiini vanasti nii lahedalt ära mahtus? Ärge unustage kodanikud, et varematel aegadel mahtus veomasina kabiini vabalt ära kolm meest, pudel viina, moonakotid ja akordion.
Komplektsusesse kuulub loomulikult veel kahekilone tulekustuti, tõkiskingad, ohukolmnurk ja esmaabi pakk. Seda viimast võib vaidlusaluseks lugeda, kuid minul on ta olemas, on siis ta kohustuslik või mitte, minul on ta omast vabast valikust. On tarvis ka läinud, nii, et ei kahetse. Lisaks tagaportel piiratud kiiruse märk (70), kaks kollast helkurit kummalgi küljel, punased helkurid taga ja valged ees. Vist kõik. Ei ole ju keeruline. Minule rõõmuks - gaase nii vanal masinal ülevaatusel ei mõõdeta.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.