18-11-2013, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2013, 12:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Aga seleta, millise füüsikalise (või keemilise) nähtuse tõttu suutis gaas mootori hävitada? Mina ühtegi ei tea...
Ottomootori põlemissegu mootorit ei määri. Pigem vastupidi: külma mootori korral võib silindriseinale kondenseeruv (põlemiskambri sein on üllatavalt kaua "külm") bensiin tõepoolest õlikihti kahjustada.
Kas detonatsiooni tekitet mikropraod kolbides on välistatud? Gaas vajab varasemat süüdet ja mitte kõik detonatsioonanduriga seadmed ei suuda piisavalt varaseks korrigeerida. Ajuti esinev detonatsioon aga kindlasti kahjsutab põlemiskambrit (plokikaas, klapid, kolb, hülss).
Kas ellips mõõdeti ära või lihtsalt tuvastati silma järgi?
Niiöelda paindlikud mootorid (FlexFuel) erinevad "tavalisest" siiski veidi enam, kui vaid teistsuguse kleebise poolest.
Ottomootori põlemissegu mootorit ei määri. Pigem vastupidi: külma mootori korral võib silindriseinale kondenseeruv (põlemiskambri sein on üllatavalt kaua "külm") bensiin tõepoolest õlikihti kahjustada.
Kas detonatsiooni tekitet mikropraod kolbides on välistatud? Gaas vajab varasemat süüdet ja mitte kõik detonatsioonanduriga seadmed ei suuda piisavalt varaseks korrigeerida. Ajuti esinev detonatsioon aga kindlasti kahjsutab põlemiskambrit (plokikaas, klapid, kolb, hülss).
Kas ellips mõõdeti ära või lihtsalt tuvastati silma järgi?
Niiöelda paindlikud mootorid (FlexFuel) erinevad "tavalisest" siiski veidi enam, kui vaid teistsuguse kleebise poolest.