18-11-2013, 19:21 PM
Volvo juures märgatavat detonatsiooni ei täheldanud (ega ka mikropragusid), kuigi teoreetiliselt pidi süüde hiline olema (seda näitas ka klappide põlemine), kolvirõngad lihtsalt kulusid ära, kompr. langes, õli rüüpas mehiselt, teise rõngaste vahetuse korral mõõtsin ellipsi ära, oli üsna piiri peal, (saaled olid normis), siis mõnda aega asi kestis, kolmandat korda ei olnud mõtet enam rõngaid vahetada.
Ford pole lahti käinud, ent märku annavad samad hädad, kuigi gaasiaju peaks süüdet timmima ja on ka lisaõlitussüsteem klappide kaitseks.
Minu arvamus on, et gaas ja õli ikka omavahel sõbralikult läbi ei saa.
Ford pole lahti käinud, ent märku annavad samad hädad, kuigi gaasiaju peaks süüdet timmima ja on ka lisaõlitussüsteem klappide kaitseks.
Minu arvamus on, et gaas ja õli ikka omavahel sõbralikult läbi ei saa.
(18-11-2013, 11:06 AM)v6sa Kirjutas: Aga seleta, millise füüsikalise (või keemilise) nähtuse tõttu suutis gaas mootori hävitada? Mina ühtegi ei tea...
Ottomootori põlemissegu mootorit ei määri. Pigem vastupidi: külma mootori korral võib silindriseinale kondenseeruv (põlemiskambri sein on üllatavalt kaua "külm") bensiin tõepoolest õlikihti kahjustada.
Kas detonatsiooni tekitet mikropraod kolbides on välistatud? Gaas vajab varasemat süüdet ja mitte kõik detonatsioonanduriga seadmed ei suuda piisavalt varaseks korrigeerida. Ajuti esinev detonatsioon aga kindlasti kahjsutab põlemiskambrit (plokikaas, klapid, kolb, hülss).
Kas ellips mõõdeti ära või lihtsalt tuvastati silma järgi?
Niiöelda paindlikud mootorid (FlexFuel) erinevad "tavalisest" siiski veidi enam, kui vaid teistsuguse kleebise poolest.