19-11-2013, 12:00 PM
Ma usun et ksf! v6sa pidas klotside mõõdu all silmas seda, et ületreitud trumli korral on tarvis ka paksemaid klotse. Suure trumli ja tavaklotsi kontaktpind on raadiuste mitteühtimise tõttu väike ja väike on ka seetõttu pidurite effektiivsus. Ka jääb piduripedaal vetruma, kuna kontakteerub ainult üks koht ja ülejäänud hüdrojõuga tegeletakse klotsi keha paenutamisega. Moskvitsi remontkatted on küll veidi paksemad (kas piisavalt?), aga raadiuste kattumise nüanssi tasuks ikka jälgida.
Võiks ikkagi proovida ka uuema moskvitsi trumlit, minuarust peaks see ka peale minema. Seda selleks, et mingi M408/412 uut/korralikku trumlit on lihtsam leida, kui 402 oma.
Tjah, kunagi, kui lääne autod hakkasid alles eestimaale saabuma, sai mingi masina ülisuureks kulud trumli probleem lahendatud nõnda, et klotsile sai peale needitud mingi vene masina kate ja katte ja klotsi vahele sai jäetud plekiriba, mis viis raadiuse veidi suuremaks. Aga see selleks, ega niimoodi enam ise ka ei teeks.
Võiks ikkagi proovida ka uuema moskvitsi trumlit, minuarust peaks see ka peale minema. Seda selleks, et mingi M408/412 uut/korralikku trumlit on lihtsam leida, kui 402 oma.
Tjah, kunagi, kui lääne autod hakkasid alles eestimaale saabuma, sai mingi masina ülisuureks kulud trumli probleem lahendatud nõnda, et klotsile sai peale needitud mingi vene masina kate ja katte ja klotsi vahele sai jäetud plekiriba, mis viis raadiuse veidi suuremaks. Aga see selleks, ega niimoodi enam ise ka ei teeks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.