24-11-2013, 20:27 PM
Ei tea kas peaks tegema ettepaneku siin foorumis eraldi T-40 alamfoorumi tegemiseks kuna vaatan, et see riistapuu tekitab üha enam furoori. ;-)
Minu probleem aga järgmine. Nädalavahetusel sai Peipsi äärest toodud ka endale üks vähetöötanud T-40 kuna eelmise remontimise plaan rahaliselt ega ajaliselt polnud mõttekas. Vaatamata sellele, et uus masin muidu üsna OK, olid pätid suutnud minema viia starteri ja kütusepumba(rida). Starteriga pole probleemi, läheb peale uus aga see kõrgsurvepump...
Venekeelne rukovotsvo po ekspluatatsii raamat ütleb, et nii rida- kui ka rootorpumba paigaldusel peab vaatama ajamitel olevaid tähti, et need saaks kohakuti. Kuna pole seda enne ise teinud kas saab ka valesti panna ning seetõttu midagi ära rikkuda? Kas on veel mingeid märke või nõkse? Lisaks pidi olema mingi lühike ja pikk variant ridapumba ajamil (info Võru traktoripoest)?
Lisaks sellele paistab, et masinal on olnud peal kompressor selle koha peal, kus on töötunnilugeja, kas ka see muudab või määrab asja?
Kellel kogemusi, palun jagage.
Minu probleem aga järgmine. Nädalavahetusel sai Peipsi äärest toodud ka endale üks vähetöötanud T-40 kuna eelmise remontimise plaan rahaliselt ega ajaliselt polnud mõttekas. Vaatamata sellele, et uus masin muidu üsna OK, olid pätid suutnud minema viia starteri ja kütusepumba(rida). Starteriga pole probleemi, läheb peale uus aga see kõrgsurvepump...
Venekeelne rukovotsvo po ekspluatatsii raamat ütleb, et nii rida- kui ka rootorpumba paigaldusel peab vaatama ajamitel olevaid tähti, et need saaks kohakuti. Kuna pole seda enne ise teinud kas saab ka valesti panna ning seetõttu midagi ära rikkuda? Kas on veel mingeid märke või nõkse? Lisaks pidi olema mingi lühike ja pikk variant ridapumba ajamil (info Võru traktoripoest)?
Lisaks sellele paistab, et masinal on olnud peal kompressor selle koha peal, kus on töötunnilugeja, kas ka see muudab või määrab asja?
Kellel kogemusi, palun jagage.
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!