25-11-2013, 00:05 AM
Ma ise pole küll auto karburaatoritega väga kokkupuutunud.Rohkem olen jäänud mootorataste ning väikemootorite karburaatorite valdkonda.
Kuid siiski julgen väita,et kui oled karburaatori juba üks kord KORRALIKULT ära puhastanud(näiteks ultraheli pesukapis) ning kõik üle kontrollinud ning kuluosad(tihendid,nõelad,ujukid,düüsid jm) vahetanud ja kui ikka õigest asja ei saa siis tuleb komplektne uus karburaator panna. Asi on enamasti väga lihtne,kui ikka võtad vana karburaatori kätte ning näpuvahel juba tunda,et seguklapi võllil lõtk sees siis läheb segu paigast ära. Tühikäigul annab see rohkem tunda kui täisgaasil sest hõrendus suurem ning väike kogus lisaõhku nii palju rolli ei mängi.
Lihtsam on üldse ennem karburaatori maha võtmist pihustada carb cleanerit vms ainet võlli kohtadele ning kuulata mootori tööd.
Lisaks mida vanem masin seda enam võib olla ka vigased tihendid sisselaske poolel või praoline kollektor. Samamoodi käia sisselase üle carb cleaneriga ja kuulata mootori tööd.
Kuid siiski julgen väita,et kui oled karburaatori juba üks kord KORRALIKULT ära puhastanud(näiteks ultraheli pesukapis) ning kõik üle kontrollinud ning kuluosad(tihendid,nõelad,ujukid,düüsid jm) vahetanud ja kui ikka õigest asja ei saa siis tuleb komplektne uus karburaator panna. Asi on enamasti väga lihtne,kui ikka võtad vana karburaatori kätte ning näpuvahel juba tunda,et seguklapi võllil lõtk sees siis läheb segu paigast ära. Tühikäigul annab see rohkem tunda kui täisgaasil sest hõrendus suurem ning väike kogus lisaõhku nii palju rolli ei mängi.
Lihtsam on üldse ennem karburaatori maha võtmist pihustada carb cleanerit vms ainet võlli kohtadele ning kuulata mootori tööd.
Lisaks mida vanem masin seda enam võib olla ka vigased tihendid sisselaske poolel või praoline kollektor. Samamoodi käia sisselase üle carb cleaneriga ja kuulata mootori tööd.