JAWA 638 1991 a.
#3

Maal treiti puks (paraku küll terasest) silindripeasse. Kahe päeva pärast tuli koos küünlaga ilusti välja. Seega tagasminek oli sügava kahtluse all. Liita veel anomaaliad süütega (lõi sõela kõva paugu saatel 10+ meetri kaugusel). Lahkumise päevaks olid vead likvideeritud kuid ebakindlus tehnika suhtes oli vägagi suur, seda enam et ma ei saanud probleemsel silindril vajadusel vahetada küünalt.
Tallinna vedas mingi ime pärast probleemideta, ainult number läks kuskil kaotsi Big Grin

Nõnda ma tarvitasin teda oktoobri keskpaigani kuni sain miilitsatelt aukirja eduka motohooaja puhul.

Edasi otsustasin ülendada argipäevasõiduki projekti staatusesse ja nõnda sai ülerestaureerimine alguse.

Toorik nagu ikka, taha lisandunud jalarauad.
[Pilt: 0105086953c953c.jpg]
[Pilt: 0105086959b4318.jpg]
[Pilt: 010508696122809.jpg]
[Pilt: 0105086955a9e63.jpg]
Kodukootud numbrimärgil kirjas "Leather rebel". Judas Priestilt korralik raskemetall-raiumine.

Osandamisest pilte ei teinud, mis sääl ikka igat mutripööret kajastada.
Ja järsku juhtus nõnda...
[Pilt: 010508696525ed1.jpg]
Raam aetud roosteks puhtaks, pritsi polnud võimalust viia.
[Pilt: 01050869676febb.jpg]
P180- happekrunt - märg märjale 2K krunt, must pigment ja rammusalt kriimukindlat lakki peale.
[Pilt: 01050869430c28b.jpg]
Peenemad pilpad tõmbasin samuti võlla Big Grin

Praegu on vist kõik mustad tükid tehtud, ainult akukast ja tagumine plastist porilaud vaja muretseda ja värvida. Obsessiiv-kompulsiiv lõi välja ja amordimutrid poleerisin kõrgläikesse, vaese mehe kroom või nii. Sama teen uute mootorikaante ja amordiprillidega. Mootori tahaks saata ühes tükis klaaskuuli ning siis kaeks edasi võimalikke poleerimisvariante. Wink

Siin üks stiilinäide Jawa 360 kaantest. Kui ta nüüd siin lähiajal kokku laotakse siis solgin veidi seda teemat oma kõrvalprojekti piltidega.
[Pilt: 0105086949946e6.jpg]
Mõlgid, täkked ja oksiid sai likvideeritud nii 95% ulatuses.
Roloc fliiskäi, P120, P180, P500, P800, P2000 vesilihv, P3000 Trizact, jäme pasta, peen pasta. Et läige kestaks lasin selga kihi plastikrunti (tagab nakke) ja ohtralt lakki. Läige küll kahanes veidi kuid hea ilma korral saab soengut sättida küll. Karpa kattega talitasin sama moodi, ainult jäi lakkimatta miskipärast.
Kindlasti on lihtsamaid meetodeid alumiiniumi poleerimiseks kui selline ropp käsitöö aga kasutasin mida võtta oli.

Taaskohtumiseni! Ja laske ropp sõim või seisvad ovatsioonid valla.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 08-07-2013, 00:28 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 24-11-2013, 23:55 PM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 25-11-2013, 00:25 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: roosakummik - 25-11-2013, 10:51 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: püssimees - 22-12-2013, 04:03 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 22-12-2013, 16:10 PM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 13-01-2014, 01:07 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 16-01-2014, 01:01 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 05-05-2014, 23:25 PM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 06-05-2014, 08:49 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 11-05-2014, 20:53 PM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Laurts - 15-05-2014, 10:38 AM
RE: JAWA 638 1991 a. - Autor: Kombimiis - 15-05-2014, 21:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne