30-11-2013, 00:53 AM
Omadest kogemustest võin veel öelda, et karpa põhjalikum remont algab põhjalikust puhastamisest. Peale seda saab alles vaadata, kas kuskilt kulunud puksi vahelt lisaõhku imeb jne. Mossel mul kunagi DAAZ 2140 jamas ja jamas, eks ta muidugi üks paras vene ime oma vaakumvärkidega oli ka. Vanemad mehed rääkisid, et neid võisid 3 tuttuut osta, neist vaid üks töötas heal juhul enam-vähem, üks kuidagimoodi ja ühte võisidki reguleerima jääda. Ma leidsin Kuusakoski rauahunnikust ühe täismehaanilise K-126N, mis oli komplektne ja imekombel ka füüsiliselt terve, kuigi koledal kombel rokane ja äkane. Sain selle praktiliselt "aitäh" eest kätte (uus maksis poes ca. 1000 EEK). Lammutasin ta köögis laual pulkadeks lahti, lasin mõned päevad atsetoonis liguneda (ainult metallosad muidugi), siis puhastasin pintsli ja harilikust rehvipumbast saadava suruõhuga puhtaks, panin kokku (ainult ujukinõel ja tihendid said uued pandud), läikis ja nägi nagu uus välja. Sai auto peale pandud - minekut looma moodi, kütusekulu nagu keskmisel Mossel ikka, ülevaatusel ka probleeme polnud.
Puruks ja pool pööret tagasi!