05-12-2013, 13:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2013, 13:42 PM ja muutjaks oli raulex.)
Gaz 66 agregaatite kaal seab kerge sõduki ehitamisele piirid ette.
Esisild 330, tagasild 250, jaotuskast 49, rehv koos veljega 113 kg.
Pika kerega Terrano pole ka just kõige kergem toorik.
Müratõkkest ja polstritest loobumine mulle ei sobi.
Väga kõva arvutamise ja kalliste materjalide kasutamisega saaks vast 200 kg kergemaks, aga ikkagi poleks tegu kerge sõidukiga.
Seega olgu see kaal nagu on, lumetõrjel on see isegi kasuks.Sügavale sohu lihtsalt ei lähe, igalpool mujal kompenseerib rehvi laius (madala rõhu juures vajub ikka väga laiaks) kaalu.
Tsentraalpumpamissüsteemi võiks ka taastada, saaks sõidu ajal rehvirõhuga mängida.Praegu panen eeldatavate sõiduolude järgi kodus rehvirõhu paika.
Esisild 330, tagasild 250, jaotuskast 49, rehv koos veljega 113 kg.
Pika kerega Terrano pole ka just kõige kergem toorik.
Müratõkkest ja polstritest loobumine mulle ei sobi.
Väga kõva arvutamise ja kalliste materjalide kasutamisega saaks vast 200 kg kergemaks, aga ikkagi poleks tegu kerge sõidukiga.
Seega olgu see kaal nagu on, lumetõrjel on see isegi kasuks.Sügavale sohu lihtsalt ei lähe, igalpool mujal kompenseerib rehvi laius (madala rõhu juures vajub ikka väga laiaks) kaalu.
Tsentraalpumpamissüsteemi võiks ka taastada, saaks sõidu ajal rehvirõhuga mängida.Praegu panen eeldatavate sõiduolude järgi kodus rehvirõhu paika.