05-12-2013, 14:24 PM
(05-12-2013, 14:05 PM)raulex Kirjutas: Pilte vaadates tuli üks idee veel raskevõitu rooli võimalikust põhjusest.Nimelt on ju roolivarda otsas sisuliselt jagaja, mis roolikeeramisel teatud jõu juures hakkab õli silindrisse laskma, aga see jõud seadistatud 66 suure rooliratta järgi.Praegu on kasutusel mersu väiksem rooliratas.Võid proovida roolisilindrit juhtida lumesaha väljavõttest ja kasutada kolli nagu linttraktorit.Kang ette pöörab paremale, kang taha vasakule (või vastupidi sõltuvalt voolikute ühendusest).Kui nii toimib, on probleem roolijagajas.Mul on samuti vahel selle laperdamisega probleem aga pole ju midagi imestadagi kui silinder seest lekib.Teen tolle kõigepealt ära ja siis vaatab edasi saab.
See on muidugi ainult oletus, minu kollil oli algselt kasutusel Terrano roolivõmendi.Sellega polnud probleemiks rooli raskus, vaid teatud kiiruse juures ilmnev rataste laperdamine.