09-12-2013, 12:26 PM
(09-12-2013, 01:12 AM)taruvaras Kirjutas: Rakendunud vaakumregulaatori tööala ongi tühikäigust natuke kõrgematel pööretel, siis kui karburaatori segusiiber on ainult pisut avatud, sel juhul on karburaatorit (segukoonust) läbivad õhuvood enim hõrendust tekitavad ja tekkiva hõrendusega veetaksegi vaakummembraani abil süüdet varasemaks.http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/vakregpilt.jpg
http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/Vakumregjutt.jpg
mulle on kooliajast meelde jäänud, et mootori koormuse suurenedes vaakumregulaator muudab süüdet hilisemaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)