09-12-2013, 12:51 PM
Mida te nutate???
Enamus ju ostab uut ja uhkemat ehk siis välimust ja "feimi"
Vähesed ostavad arukalt ( töökindluse etalone)
Samas, mida ökom auto, seda kindlam et läbisõitu ikka jagub.
Kuna enamus inimesi ostab autot läbisõidu järgi siis see ongi näitaja mida muudetakse. Suurem enamus kodanike ei oska teha vahet klantistud pillil ja reaalselt heal isendil. Üldistavalt võttes ongi ju maarjamaa üks suur läänemaailma prügimägi: kasutatud rõivad, kasutatud kodutehnika, kasutatud autod jne.
Nutta et saan petta peetud autot ostes: kasutatud auto on kasutatud auto.
Siiakohale ka kohane anekdoot: Juku on Manniga esimest korda voodis ja küsib Mannilt: Kas ma võin sind Fiat Unoks kutsuda? Mann vastu: Miks? Juku: No sa oled mul ju esimene... Mann: Okei teeme nii aga sina oled siis Mazda 626.
Reaalselt võib juhtuda et mõni röögatu mootoriga luksus auto ongi väikse läbisõiduga ja mõni väike diiselökokas on läbiajanud teekonna maalt kuule ja tagasi. Teatud loogika käib ju asjade juurde.
Tõsisemalt võttes siis: Me oleme nii vaesed et üritame ennast tõsta läbi võimalikult kallite asjade esinedes.
Ma ei tea kedagi kes autot ostes teeb plaani ntx:
Mul on 5000 eur. ostan auto siis ntx 3000 eur ja ülejäägi 2000 eur panen auto alla et kõik oleks tipptopp korras.
Enamus ostab siis pigem auto millel on võimalikult uus aasta ja mille turu kõige alumine ots ongi 5000 euri. Siis tehakse vb hädane õlivahetus ja auto kallimalt uuesti müüki et auto jumala eest miinust ei teeniks. Pigem peab auto võlgu sõitma. Siis saadakse heal juhul mõnele see auto maha müüa 6500ga ja siis hakkab kogu tsükkel algusest pihta. Siuke ringmäng.
Vähe tean inimesi kes on pidanud ühte autot kauem kui 5 aastat.
Seniks kuini on nõudlust nö kirikupapi vähesõitnud autodele on ka seda tööstust mis müüb teile selle unistuse maha. Kui selle ostad on oma viga ja nutta pole mõtet. Olen kõigile tuttavatele alati öelnud et tahate minna autot ostma, võta mind kaasa ja tasu mu ajakulu, ütlen kohe ära mida näen aga kuna ntx mina tahan ka raha saada siis ei taha keegi seda mulle maksta ja ostetakse ise ära, hiljem kuulen vaid hala: see ja too on läbi ja näe kere ka läheb jne....
Kus sa siis olid kui ostsid?
Hiljutine näide.
Üks papa ostis oma tütrekesele autoaiast nö korraliku bmw ( kolmeka ikka), autoaed lubas maad ja ilmad kokku. Reaalsus oli aga see et kui 3 kuu pärast ülevaatus kätte jõudis siis ta seda ei läbinud, remondiarve oli tervele veermikule ja piduritele ca 1200 euri. Auto tausta uurides selgus et tegu on pärnu autoga ja ilmselt on tegu mõne sellisega mis on kergema mereveega uputuse läbi teinud. Kõik poldid ja piduritorud, kettad, plekid jubedalt roostes. Rattalaagrid olid ka juba selles järgus et kohe kohe ragisevad. Ostja oleks võinud ju kehtiva ülevaatusega autoga sõita töökotta uurima et mis ja kes, kohe ka ntx lähimast ülevaatusest läbi, kuid kuna ihnus ei luba investeeringut ette teha siis on tagajärg et hiljem tuleb s..aks juurde tampida.
Peamised soovitused:
Kasutatud autot ostes küsi kohe müüjalt kas tal oleks midagi selle vastu kui sa autoga ülevaatuspunktis lased nö eelkontrolli teha. Kui on selle vastu siis jäta asi sinnapaika.
Kui on võimalik siis käi autoga proovisõidul olles kohe sujuvalt ka mõnest kerefirmast läbi ja lase hinnata kere olukorda ja võimalikke avariijälgi.
Kolmandaks: Autot ostma minnes on vaja kaasa võtta oma alas töötav asjatundja , mitte onuheinokeskakunagimossesidülessetagus.
Kogu see teema on nii pikk ja laiali valguv et .....
Kes väga hädas on Tartus ja lõunas mõne auto ostmisega siis võib privas minult abi küsida.
Enamus ju ostab uut ja uhkemat ehk siis välimust ja "feimi"
Vähesed ostavad arukalt ( töökindluse etalone)
Samas, mida ökom auto, seda kindlam et läbisõitu ikka jagub.
Kuna enamus inimesi ostab autot läbisõidu järgi siis see ongi näitaja mida muudetakse. Suurem enamus kodanike ei oska teha vahet klantistud pillil ja reaalselt heal isendil. Üldistavalt võttes ongi ju maarjamaa üks suur läänemaailma prügimägi: kasutatud rõivad, kasutatud kodutehnika, kasutatud autod jne.
Nutta et saan petta peetud autot ostes: kasutatud auto on kasutatud auto.
Siiakohale ka kohane anekdoot: Juku on Manniga esimest korda voodis ja küsib Mannilt: Kas ma võin sind Fiat Unoks kutsuda? Mann vastu: Miks? Juku: No sa oled mul ju esimene... Mann: Okei teeme nii aga sina oled siis Mazda 626.
Reaalselt võib juhtuda et mõni röögatu mootoriga luksus auto ongi väikse läbisõiduga ja mõni väike diiselökokas on läbiajanud teekonna maalt kuule ja tagasi. Teatud loogika käib ju asjade juurde.
Tõsisemalt võttes siis: Me oleme nii vaesed et üritame ennast tõsta läbi võimalikult kallite asjade esinedes.
Ma ei tea kedagi kes autot ostes teeb plaani ntx:
Mul on 5000 eur. ostan auto siis ntx 3000 eur ja ülejäägi 2000 eur panen auto alla et kõik oleks tipptopp korras.
Enamus ostab siis pigem auto millel on võimalikult uus aasta ja mille turu kõige alumine ots ongi 5000 euri. Siis tehakse vb hädane õlivahetus ja auto kallimalt uuesti müüki et auto jumala eest miinust ei teeniks. Pigem peab auto võlgu sõitma. Siis saadakse heal juhul mõnele see auto maha müüa 6500ga ja siis hakkab kogu tsükkel algusest pihta. Siuke ringmäng.
Vähe tean inimesi kes on pidanud ühte autot kauem kui 5 aastat.
Seniks kuini on nõudlust nö kirikupapi vähesõitnud autodele on ka seda tööstust mis müüb teile selle unistuse maha. Kui selle ostad on oma viga ja nutta pole mõtet. Olen kõigile tuttavatele alati öelnud et tahate minna autot ostma, võta mind kaasa ja tasu mu ajakulu, ütlen kohe ära mida näen aga kuna ntx mina tahan ka raha saada siis ei taha keegi seda mulle maksta ja ostetakse ise ära, hiljem kuulen vaid hala: see ja too on läbi ja näe kere ka läheb jne....
Kus sa siis olid kui ostsid?
Hiljutine näide.
Üks papa ostis oma tütrekesele autoaiast nö korraliku bmw ( kolmeka ikka), autoaed lubas maad ja ilmad kokku. Reaalsus oli aga see et kui 3 kuu pärast ülevaatus kätte jõudis siis ta seda ei läbinud, remondiarve oli tervele veermikule ja piduritele ca 1200 euri. Auto tausta uurides selgus et tegu on pärnu autoga ja ilmselt on tegu mõne sellisega mis on kergema mereveega uputuse läbi teinud. Kõik poldid ja piduritorud, kettad, plekid jubedalt roostes. Rattalaagrid olid ka juba selles järgus et kohe kohe ragisevad. Ostja oleks võinud ju kehtiva ülevaatusega autoga sõita töökotta uurima et mis ja kes, kohe ka ntx lähimast ülevaatusest läbi, kuid kuna ihnus ei luba investeeringut ette teha siis on tagajärg et hiljem tuleb s..aks juurde tampida.
Peamised soovitused:
Kasutatud autot ostes küsi kohe müüjalt kas tal oleks midagi selle vastu kui sa autoga ülevaatuspunktis lased nö eelkontrolli teha. Kui on selle vastu siis jäta asi sinnapaika.
Kui on võimalik siis käi autoga proovisõidul olles kohe sujuvalt ka mõnest kerefirmast läbi ja lase hinnata kere olukorda ja võimalikke avariijälgi.
Kolmandaks: Autot ostma minnes on vaja kaasa võtta oma alas töötav asjatundja , mitte onuheinokeskakunagimossesidülessetagus.
Kogu see teema on nii pikk ja laiali valguv et .....
Kes väga hädas on Tartus ja lõunas mõne auto ostmisega siis võib privas minult abi küsida.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!